Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
fredag 16 oktober 2009

FREDAGENS PLANER


Idag mår kroppen lite bättre... fast då har jag sovit grymt dåligt igen..
~~
Hade en liten Sessa som däckade innan 18.00 igår.. :-o Så visste att hon skulle vakna och komma in till vår säng rätt tidigt.. gick därför och la mig tidigt så jag hann få lite sömn och vila... - Mycket riktigt, då Älskling kommit hem från hockeyn och lagt sig så kom hon trippandes in... var bara att fixa mer välling och låtsas att klockan var mitt i natten...
Somnade rätt lätt igen men har vaknat många gånger under natten och vaknade toktidigt imorse.. lyckades dock få henne att somna om en stund till med lite mer välling ;-) *puh*
~~
Ska försöka mig på en snabb städning här hemma idag.. så det är fint i helgen..!!! Tror vi bestämt oss för en lugn och skön helg, utan en massa måsten!!!

♥ Mitt lilla hjärta..!! Världens finaste och goaste lilla tjej ♥

bloglovin

6 kommentarer:

malin, alice & lowes mamma sa...

Så söt hon är!!! :D

Amanda sa...

Vilken underbar bild på Amanda. ^^ Hon är verkligen så söt!

Hoppas ni får en fin fredag idag.
Kram

Rockermom, Anneli sa...

Kul att du hittat till min blogg! Alltid lika kul när någon ny finner den!!

Ser att det snart är dags för en bebis... spännande! Vi har ju två kalas nu här... våran dotter fyller 10 år på torsdag och den 6 nov blir minstingen Vidar 1 år! Mycket ROLIGT att fixa innan!

Trevlig helg!

Erica sa...

Men ÄNTLIGEN, en till som är lika "besatt" (hehe) av barnkläder som jag är!! Nova star är en STOR favorit här hemma!
Vilken fin blogg du har förresten!

Här har du en till mamma, 24 år med två små pojkar.
Tycker det är så roligt att läsa bloggar av folk som är i samma
situation som man själv=)

Jag bloggar mest om barnkläder, mitt egna favorit mode, god mat, älskar mat och det blir mycket recept och tips från mig! Men mest blir det snygg inredning. Lever med en hantverkare och vi har ständigt nya projekt! Barnens rum är vi extra stolta över, men varför sluta fixa när det finns tusen och åter tusen nya ideer?
En feelgood blogg helt enkelt!

Hit till dig kommer jag helt klart att återvända!
kram Erica

www.metrobloggen.se/richielife

Petra sa...

Det lät härligt:)fin bild på Amanda trevlig helg!

Nina sa...

Sötis =) Hoppas ni får en skön (och frisk) helg!

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos