Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
torsdag 15 oktober 2009

HALLOWEEN NÄRMAR SIG

Snart är det dax för Halloween
- brukar ni fira dagen??
~~~~
Jag hade för något år sen
ett litet Halloween party med
dekorationer, spöktårta och allt,
himla mysig högtid egentligen ;-)
~~~
Hos Partytajm finns allt ni
behöver för partyt,
från dukar, sugrör, hattar,
tallrikar till pinata och blinkande
döskallar till dukningen..!!!!
~~~
Ni kan oxå vinna ett presentkort
här hos Muppsan
att shoppa partyprylar för
hos Partytajm, tävla här du oxå!!

bloglovin

3 kommentarer:

Hanna sa...

Nu är "Willvin tävlingen" avslutad i min blogg!! ^^ Kika in och se om DU är den lyckliga vinnaren...

Kram Hanna

diana sa...

Oj, är det redan Halloween! Är fortfarande kvar i sommaren känns det som...=P Hur mår du och lillprinsen i magen? =) KRAM

Anonym sa...

Vi firar inte Halloween. För x antal 100 år sedan ;-) var vi på Halloween party, skitroligt, men nu händer ingenting.

Vad har Du gjort i dag då? Är Du piggare å har mindre ont?

Kolla in min lilla Nova Star tjej ;-) hon älskar lila och jag Nova Star =)

*kram* Åsa

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos