Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
måndag 26 oktober 2009

DAGENS SHOPPING

Kunde inte motstå dom här Molo
godingarna till bebis ;-)
Beställde dom från favoritbutiken
Klkids - jag och mina läsare har
ju 10% i rabatt på alla köp där!!
Uppge bara "muppsan" i kassan.
~~~~
Iaf lite ledsen att det inte fanns
matchande byxor till bodyn,
men har ju köpt svarta byxor
tidigare så det går ju oxå!!
~~
Någon mer än jag som älskar Molo??

bloglovin

6 kommentarer:

Kick sa...

Jaaaaaaaaa! Och det HÄR var coolt till bäbisen :)

SoffiZ-Oliwers mamma sa...

Jag älskar MOLO vilket resulterar i mycket molo på Oliwer. Bodysuiten med verktyg på, såna byxor har Oliwer. Det var sån tur, de försvann spårlöst när jag bytte till en större byrå till hans kläder, men kom fram igår, det visade sig att de (och några andra plagg) låg bakom gamla byrån! Gissa om jag blev glad! Rätt strl som passa nu med:)

Nina sa...

Jättefina, jag älskar MOLO! S har haft massa från dom och det är så bra kvalite, gillar framförallt deras toppar och tights, och heldressarna är ju super när dom är små =)

Therese sa...

Supersöt blogg du har=)

Kisse sa...

Åh jag ÄLSKAR verkligen MOLO, deras kvalite, motiven, ja det mesta, synd bara på priset som är rätt högt, andra handvärdet är ju rätt bra det åxå men vi brukar fynda på tradera, kläderna blir ju rätt tvättblekta första tvätten men håller ju sedan samma skick i eveighet!

Therese sa...

Har ingen erfarenhet av MOLO faktiskt, varit sugen på några plagg länge men priset har tyvärr talat emot lite :(

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos