Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
torsdag 29 oktober 2009

GÅRDAGENS PAKET

Igår kom bebis Molo paket
som jag beställt från Klkids..!!
Åh, ännu finare än vad jag kunde
tro..!! Ut nu bebis, hihi... ;-)
~~~~
Med var oxå ett litet brev
från världens sötaste Sandra,
tack snälla du för lyckönskningarna!!

bloglovin

8 kommentarer:

Lii sa...

Söta kläder :0)

Önskar er en mysig Torsdag

Kram Lii & William

Malin sa...

Sv; hehe aa ^^ A visst...har lagt till dig nu ^^

M' sa...

Självklart säg till när du lagt till mig så gör ja desamma ! :)

Malin Pousette sa...

Tack så mycket! Herregud det är ju snart dags för dig, så underbart! jag hoppas att allt går bra nu det sista och jag ska självklart sitta här och hålla mig uppdaterad :) Hoppas att du får en fin dag! Kram Malin

Josephine- Mamma till Elika & Nick sa...

Vilken cool bodysuit. Nu är det verkligen inte långt kvar för dig... :-)

Josephine- Mamma till Elika & Nick sa...

Ja du idag händer det inte så mycket, är hemma & tar det lugnt :-) Ska åka & storhandla sedan ;-)

Anonym sa...

Så kule klær! :)

Carolina sa...

Så fina kläder - älskar Molo! :-) kram

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos