Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
söndag 18 oktober 2009

HELA FAMILJEN PÅ IKEA

Jag lyckades övertala Älskling
- det blev en sväng på IKEA ;-)
~~~~
Hans eget fel egentligen.. han som
började spåna på en massa ideér igår
hur vi kunde fixa i sovrummet
och hallen...
~~~~
Blev en Expedit bokhylla till
sovrummet med en massa
korgar till, bord till vardagsrummet
och självklart en massa annat
småplock..!!!

bloglovin

10 kommentarer:

Anonym sa...

Kul med IKEA och shopping =)

Det är drygt ett år sedan jag var på IKEA sist, det blir inte speciellt ofta när man som jag har drygt 20mil enkel väg.

Ha de gott *kram* Åsa

Maria sa...

Skoj med Ikeashopping:)
Du får visa hur det blev sen när ni fått ihop allt tycker jag:)

malin sa...

Ikea brukar vara nice. :)

Ja ultraljudet är en höjdare, ser fram mot det riktiga i slutet av november.

Kram Ma

Mia sa...

Då får man väl se resultatet sen då? :-D
Jag tycker det är så roligt att se när folk gör om hemma. Behöver liksom inte vara värsta renoveringen, bara man kan få nån idé själv. :-D

cathie & haley sa...

Svårt att åka till Ikea och inte handla något, nästintill omöjligt har jag märkt :-)

Hoppas ni blir nöjda när allt kommer på plats, kramis cathie & haley

diana sa...

Tack söta! Ska kolla in alla dina tävlingar nu snart tänkte jag... Det ger mig en bra andledning att smita ifrn mina studier...=P Hoppas du, Amanda och lillprinsen i magen haft en fin helg! Kram

diana sa...

Tack söta! Ska kolla in alla dina tävlingar nu snart tänkte jag... Det ger mig en bra andledning att smita ifrn mina studier...=P Hoppas du, Amanda och lillprinsen i magen haft en fin helg! Kram

Nikita sa...

kul me ikea , me loove!!

jo men alltså, ska ej ha kalas, å gangstar har ja allt ur kollektionen förutom tjejkläderna, å nån barnvagnsmuff behöver ja ej ;)
känns dumt å tävla om nåt man ej vill ha / behöver, då är de bättre å låta de som verkligen vill vinna få den chansen.. hoppas du förstår hur ja menar ;)

Ingela la la sa...

Ja, av någon anledning går det ju inte att åka till Ikea utan att få med sig en massa småplock :)

Jösses, vad tiden har gått fort! Nu är det ju inte långt kvar tills lillprinsen kommer :)

Kram

mammafiia sa...

Va kul med Ikea=)
Hoppas helgen vatt bra=)

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos