Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
måndag 26 oktober 2009

LOVELY KLÄDER TILL BEBIS


Förälskade mig i det här setet på
en gång - Moonkids frotté Tattoo
bodysuit & mössa!!
Finns hos SlitageKids..!!
~~
♥ Längtar tills bebis kan ha dom ♥
~~~~
OBS - Om du reggar dig som ny
kund hos dom så får du
15% i rabatt på ditt första köp!!
Bra va?? ;-)




bloglovin

3 kommentarer:

Olelsi/Nettan sa...

Ohh vilka bra tips du kommer med, där ska jag regga mig senare under dagen.
Ha en bra dag!!

Kram Olelsi/ Nettan i Hälsingland.

£lli£ sa...

Å så fina!! =)
Förstår att du längtar nu;)
själv har jag 11 veckor kvar :P hehe...
Ha en bra start på veckan! =) Kram!

Sandra - Foto och mammablogg sa...

Dom e ju helt underbara de där kläderna! Jag funderar på att ge Alex en sån tröja ifrån butiken... kliar ju i fingrarna när man har tillgång till alla kläder ;-)

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos