Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
tisdag 20 oktober 2009

BIVERKNINGAR

Eftersom många frågat om biverkningar av vaccinationen så tänkte jag berätta hittills vad jag märkt av...
~~
Där nålen gick in är jag svullen, röd och hård som sten... armen är öm och gör ont från armbågen till axeln.. Känns som om någon slagit på den 50 gånger..
Men annars inget mer.. än så länge ;-)
~~
Idag är Sessan hemma, vaken mycket inatt och klagat över ont i halsen.. :-( Så får vila idag och hoppas på att det ger med sig..!!
~~
Hade dessutom en jobbig morgon då stora grabben försov sig till skolan.. han är helt väck vissa mornar.. går knappt att få liv i honom.. :-o Men men.. då ryker datorn idag.. Så går det då man inte kan sköta skolan..!!! :-o
~~
Idag avslutas tävlingen i samarbete med Rock The Dog - missa inte att vara med ;-) Vore väl toppen att vinna ett familjepaket och kunna ge till Älskling/Pappa på farsdag??
~~
Självklart kommer en ny tävling starta oxå.. håll utkik..!!!!

bloglovin

4 kommentarer:

Nina sa...

Känner igen det där med att vara svårväckt ; )

Hoppas sessan mår bättre!

angelica - fyrbarnsmamman sa...

ja det är stor skillnad och det är så otroligt skönt att det snart är som vanligt igen. Usch för sådanna där oförutsägbara otäcka händelser.

Pernilla sa...

Jodå det är bara bra förutom att jag är trött på "skiten" :-)
Hoppas allt äbra med dig och magen! Det har gått fort. Tyckte det inte var så länge sen du skrev att ni skulle ha bebis igen :-)
Vad är det för tatuering du har under magen?

Mimmi sa...

Liknande biverkning hade jag - framförallt ont i muskeln och svårt att använda armen i två dagar. Kändes som rejäl träningsverk när man försökte lyfta armen och använda muskeln på utsidan. Nu är det nästan borta och det känns bara av när jag lyfter armen rakt ut och den är i höjd med axeln.

Mao biverkningar som är lätta att ta :-)

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos