Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
onsdag 14 oktober 2009

INVIGNING AV NYA BARNVAGNSMUFFEN

Igår kunde vi inviga nya Monimo
barnvagnsmuffen - behövdes verkligen
eftersom det var så rackarns kallt..!!
~~~~~
Otroligt mysigt och varmt att
stoppa in händerna i...!!
När Amanda såg att man kunde
öppna den så var hon snabb att
placera den i vagnen istället och
satte sig på den mjuka sidan ;-)
"Skön Mamma, muuk"
~~~~
Du vet väl om att du oxå kan
vinna en likadan eller något
annat valfritt från Monimo´s
sortiment här hos Muppsan,
tävla här du oxå ;-)

bloglovin

2 kommentarer:

Fia sa...

Jag vet inte alls hur jag skall göra med vaccinationen, verkar vara många som ställer sig frågande till allt runt den.. Hur skall du göra? Ni ska ju ha ganska snart, mitt upp i allt så då skulle ju er bebis automatiskt få ett litet skydd om du vaccinerar dig..
Men jag har inte hört något om några biverkningar så jag vet inte om man tar någon risk eller ej..

Söt liten tjej ni har föresten!

♥ Mamma Russin sa...

hej hej..
åhh vilken bra muff..:) en sådan gick jag faktiskt och tänkte sy en förra vintern, men det blev såklart inte av.. :(

hoppas ni mår fint, kramar

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos