Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
måndag 19 oktober 2009

KLARAR NI AV ATT TITTA??

Det gör såå ont i mig att se videon...

"Se övervakningsbilder på när en mamma i Australien tappar uppsikt över sitt spädbarn på en tågperrong. Barnvagnen rullar ned på spåret - just då kommer tåget. Barnet överlever mirakulöst - trots att vagnen släpas med tåget i 30 meter." DN

bloglovin

8 kommentarer:

Emelie sa...

När jag såg det där på nyheterna höll jag nästan på att svimma. Otäck, men vilken otrolig tur dom hade. http://bienvenido.blogg.se/2009/october/barnensgruva.html Hej. Ta chansen att vinna en tuff fotölj från JaBaDaBaDo :) Mvh/Emelie

linda sa...

Hej!! Kul att du hittade mig!! Följer din blogg så gott som varje dag!

Såg filmen igår och gud va hemskt!!

Anonym sa...

Men OMG!!!!!!!!!!!!

Sara sa...

Tack så mycket, vad skoj att du hittat hit. :)

Ska kika igenom din blogg när tid finns, just nu tror jag inte chefen uppskattar det.. :)

Ha en bra dag,
Kram Sara

Lii sa...

Usch, det där vågar jag inte ens se.

Therese sa...

Såg den där förra veckan och fy fan vilken ångest....
Men vilken änglavakt babyn hade!

Susanne sa...

Jag mådde så illa när jag såg det där att jag nästan var tvungen att kräkas. Fy fasen vilken skräck...

Creative Lounge sa...

Fyy måste verkligen va det värsta som kan hända! *Panik* Barnet måste verkligen haft änglavak som klarade sig!

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos