Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
måndag 19 oktober 2009

VACCINERING



Japps, idag direkt efter jag lämnat på dagis drar jag iväg och vaccinerar mig..!!
~~
Mindre kul är att sitta på drop in på MVC en måndag.. känns som det kommer vara smosk fullt.. :-o Men men.. det är det väl kanske värt ;-)
~~
Igår blev det pysslande i hemmet för hela slanten.. montera ihop möbler och ut med gamla.. sortera garderober, slänga gammalt skräp... boat en massa.. - bäddat bebis säng och ordnat i skötrummet.. nu är vi snart klar med allt.. Bara babyskyddet till bilen kvar och det ska jag fixa i veckan..!!!
~~
Lovar att det kommer lite bilder från allt vi boat och det vi gjort om..!!!
~~

Vad har ni för er idag, har ni vaccinerat er än eller avstår du?

bloglovin

7 kommentarer:

Mia sa...

Här har dom ju redan stängt för vaccinering. Vaccinet är slut. :-(
Så jag hann inte med på den enda dagen de hade öppet. Men v.44 drar det igång igen.
Anledningen att de valde att stänga nu var för att vaccinet ej kunde levereras i tid. Så jag får vänta nån vecka till. Men jag ska nog göra det. Det lutar åt det hållet.

sara sa...

vi skall nog vaccinera oss, men om någon månad.
mysigt :)

Petra sa...

Självklart e jag vaccinerad nu ;)Fick lite ont i armen i några dar annar gick det bra,Lycka till hoppas du slipper kö för de e inte kul!

Nina sa...

Lycka till med vaccineringen ; ) Vi kommer också vaccinera...

annas perssonliga sa...

Hej!
Låter som ni är väl förberedda när bebisen kommer :)
Jag tror inte jag ska vaccinera mej,båda mina tjejer är under 3år och kommer inte få någon spruta. Vi får helt enkelt köra på sunt förnuft,sprita händerna,hålla oss hemma vid förkylningar,mycket utelek och lite köpcenter...Hoppas,hoppas det hjälper.

Kram

Kick sa...

Ouff jag vet inte, jag vacklar fram och tillbaka. Det svåraste är ju dock att bestämma om vi ska vaccinera Robban :S

Viktoria sa...

Jag ska inte vaccinera mig!
Men det är ju upp til var och en. :)

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos