Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
torsdag 15 oktober 2009

VILKEN NATT

Igår somnade jag innan 21.00, tror klockan bara var strax efter 20.00 då jag och Sessan slocknade..
~~
Hade så fruktansvärt ont i rygg och mage så gick inte att göra annat än att lägga sig... Jo, vi badade innan.. hjälpte lite mot värken..
~~
Idag sitter värken i.. inte sovit nåt alls inatt.. varit tvungen att kliva upp ca 10ggr inatt.. kissa.. kissa.. kissa... - Så här var det inte med Amanda..! :-o
~~
Idag var jag dessutom kallad till vaccineringen - men får ta det nästa vecka istället, tar mig verkligen inte iväg!! Helt plötsligt så har jag beslutat mig för att ta vaccineringen! Allt har känts så långt bort länge och nu helt plötsligt är dagen då vaccineringen börjar!!! :-o
~~
Hur ska ni göra?? Vaccinering eller inte??

bloglovin

7 kommentarer:

Mimmi sa...

Följer din blogg, men har inte tidigare kommenterat.

Själv skall jag gå och vaccinera mig idag. hade nog tidigare tänkt att låta bli, eller rättare sagt inte funderat så mycket på det hela. Så när jag fick min kallelse och insåg att jag var i riskgruppen så bestämde jag mig för en vaccination.

syrran sa...

självklart vaccinering...jag ska iväg den 27e jag...

Jennie sa...

Hejsan ! Tack så mycket för din kommentar , Jag ska kika lite på dina tävlingar när jag har lite mer tid ! :)

Vad kostar det & vaccinera sig ?

Kram

Emelie sa...

Åh vad mysigt :D Hoppas din lilla bebis kommer tidigare då :) Inte lätt att ha ont! Idag ska vi bara ta det lugnt här hemma. Både jag och min lilla pojke är förkylda så det är bara att stanna hemma :) Vad ska ni hitta på? :D

mia sa...

Jag har velat fram och tillbaka gällande vaccineringen.
Men jag tror faktiskt det kommer att bli av även för mig. :-)

Hoppas värken gett med sig lite.
Vem vet, det kanske är nåt på G?! ;-)

Jessica K sa...

Hej hopp!
Jag ska vaccinera mig ihelgen,men har haft jättesvårt å bestämma mig. Spännande om bebisen din kanske kommer snart. :-)

Jda sa...

Vaccinera såklart!!! Ska försöka hinna på måndag
Puss

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos