Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
lördag 24 oktober 2009

VINNARE AV KALASPRYLAR

Vinnaren av en massa kalas eller fest prylar
från Partytajm är:
~~
~~~~
"Snart dags för 2års kalas och helst så skulle nog Isak vilja ha ett Thomas tåget kalas. Men det fanns ju inte. Men som tur är så fanns det Byggare Bob och han har ju massor av roliga traktorer och annat. Och det är alltid godkänt. ;-) Håller tummarna och hoppas på vinst!"

Grattis till dig och lilla Isak ♥

Hör av dig till mig (muppsan@live.se)
med din mailadress så jag kan
se till att du får ditt presentkort.

bloglovin

1 kommentarer:

Marie sa...

Yes! Äntligen så var det min tur att vinna. :-D

Tack så hemskt mycket Madde!
Kram Marie

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos