Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
torsdag 22 oktober 2009

FIKA BESÖK


Idag har vi haft Irené och hennes lilla Lisa här på besök..!! Käkat lunch, surrat en massa och fikat stooora bullar..!! ;-) Nu ska jag iväg med Amanda till Farmor så jag kan möte upp Lillasyss för lite shopping på stan..!!!
~~
Hörs lite senare - och då kommer BB-väskan Del 2, men ännu en ny tävling ;-)

bloglovin

2 kommentarer:

diana sa...

Vad mysigt!! =) Tack snälla! =) Är så glad för mitt körkort nu, fast lite läskigt också att köra helt själv plötsligt, ovant att inte ha en körskolärare i nacken, haha...! =) Har du körkort eller?

Irené sa...

Haha, ja de var stora! Var mätt på den rätt länge =)

Kram!

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos