Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
torsdag 15 oktober 2009

KVÄLLS SHOPPING

Lite nödvändig och rolig shopping ;-)
Bara till Sessan..!!!!
~~~~
H&M - 10% rabatt på hela köpet - 8523
50kr rabatt - 1304

Lindex

Mest till bebis ;-)

- Har ju precis insett att bebis knappt har några kläder!! :-o




bloglovin

13 kommentarer:

Mammafiia sa...

Hejsan=) Tack så mycke=)
Detsamma till dej.=)

Här stannar jag gärna och läser=)

Nina sa...

Det är bara bra med oss tack =) Med er?
Vad mycket fint du shoppat!

Eva [Bland rosa och blåa tuttar] sa...

Åh, vad det kliar i mina shoppingfingrar också! Fina kläder!

Snart, snart är det dags för dig också. Spännande!

Bilderna är tagna med en Nikon D60. Men det var objektivet som gjorde det. Ett sånt där fast porträttobjektiv. Jag kan inte uttrycka mig i fotograferingstermer, det var systerns;) Men tack så mycket för berömmet.

marie sa...

Hej!
Jag tror barn under 3 år som inte är i nån riskgrupp inte får lr ska vaccineras nått jag hört men är inte helt hundra! hoppas allt är bra med er. stoor kram!!

Knaada sa...

Wow, den gröna dressen älskar jag. Det kanske är den jag borde köpa som BB-outfit eftersom vi inte vet vad det bli än. Tack för tipset!

Syster Stina sa...

Fast du har ju kommit lite längre :-) Längtar så in i bomben till min lilla bebis! Får följa dig så länge ;-)

Kram

Kick sa...

Meh Muppsan då! Inte handla på kedjorna ;)
Nu har jag i alla fall lagt upp mitt Tradera-fynd som du var nyfiken på...
Sköt om er!
// Kick

Sabine sa...

Mkt fina saker du hittat:)

Karin (Albins mamma) sa...

Ja det är klart, va skönt. Duktig liten jänta! :)

Roligt med kvällsshopping ;D

SoffiZ-Oliwers mamma sa...

Åh! Älskar "drak-dressen"=)

Roses & Angels sa...

Hej! tack söta du! JO det är väl bra! Ena dagen låg andra dagen glad. MEN det löser sig! Ha en fin helg!

Anonym sa...

Go'morgon
Fina kläder Du har shoppat, Elin har samma pyjamas =)
Jag hoppas Ni får en fin dag
*kram* Åsa

sara sa...

Näää dina barn har inga kläder alls eller..? ;-)

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos