Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
måndag 19 oktober 2009

DET VAR D DET...


Då var man vaccinerad då..!! Hatar nålar och ont gör d ju.. blää.. men men, bara att bita ihop ;-) - Läkaren sa att hon inte ens behövde titta i mina papper för att förstå att jag tillhörde riskgruppen.. vad menar hon med det??? :-0 hehe...
~~

Åkte till min vårdcentral istället för MVC, tippade på att det var mindre folk där och jag hade nog rätt, 10min väntade jag bara!! Kanoners ;-)
~~
Nu har jag inte tid att sitta här, måste fortsätta pyssla och boa.. ska iväg med grovsopor i e.m. - blev en hel del kartonger sen igår.. Ska svara på alla kommentarer i e.m/kväll om jag hinner..!! Kram till er alla..!!!



bloglovin

3 kommentarer:

Amanda sa...

Skönt att du har tagit det nu iaf. vad sa dom hos er? En eller två sprutor?
Det verkar vara olika beroende på var man bor...

Hoppas du slipper feber och annat otrevligt som kan följa.
Kram

Therese sa...

Oj, så duktig du är som kommit dig iväg och vaccinerat dig... jag är nålrädd + att jag läst så mycket som gjort mig till tvivlare så jag avstår nog... iaf än så länge. Hoppas "boandet" går bra, önskar dig en toppe ndag! KRAM

Fru Evelina sa...

här är det bara bra! hos dig då?
ska du ta en spruta till eller är det bara en? jag har bestämt mig för att inte vaccinera mig.

kram!

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos