Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
lördag 24 oktober 2009

NYA BABYSKYDDET

Varit iväg en sväng till Kungens Kurva
och Babyland på f.m
- var tvungen att köpa ett babyskydd
till bebis. Den här Brio stolen
slog vi till på, som det dessutom var
kampanj pris på den här veckan,
endast 895:- Ett klipp eller vad??
~~
Har aldrig testat Brio´s bilstolar
tidigare, någon med erfarenhet som
kan rekomendera den?? ;-)

bloglovin

7 kommentarer:

Jda sa...

Ni har ju alltid sån tur när ni shoppar!!!!!
Puss

angelica - fyrbarnsmamman sa...

ja men självklart. Är ju ettårs kalas i helgen så mycket planer kring det :)

sara sa...

jag har hört den är bra, men väldigt liten.

Petra sa...

Vi hade den till Engla :)tycker den e kanon den e inte lika tung som gracos,bra pris då;)vi e nöjda ska även ha den till bebis.

Myran sa...

Min kompis har den i blått till sin lille Neo. =) Och de verkar jätte nöjda!

ElinPelin sa...

vi har Brios stolar till våra barn (primo, zento och caro) och är jättenöjd.
men som de flesta nya babyskydd så är de vråltunga efter ett tag. vi valde brios för att det är mindre och smidigare än aktan. vi har alla 3 barnen i baksätet, så det va en förutsättning att de skulle få plats alla bak.
så det blir ett bra köp :-)
har bilder i min blogg på hur min dotter sitter i stolen

trevlig söndag

Susanne sa...

Vi har den och är jättenöjda.

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos