Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
tisdag 27 oktober 2009

DET BÄSTA SESSAN VET

Varje kväll badar Sessan, antingen med Mamma eller
Pappa eller så själv..!!
Ikväll ska Pappa på hockey så det gick inte
och jag orkar helt enkelt inte ta mig ner
i badkaret.. :-o
~~~~
Observera att nu äntligen har vi
pelikanen i badkaret ;-)
Fanns ju även på Babyland
för 199:- Kanonbra att ha
som förvaring till alla leksakerna!!

bloglovin

3 kommentarer:

Milla sa...

Pelikanen är verkligen suverän! Den bor även i vårt badrum :)

sara sa...

hum ja du. färsk annanas och hallonblads te?
jag fick 40graders feber, sen gick jag upp till min kusin på 10onde våning då hissen var sönder, sen hade jag pinvärkar i 1 vecka.. så ut och gå och dra på dig lite feber ;)

Maria sa...

Här är det också bad som gäller på kvällarna, och i kväll var det min tur att krypa ner med sessan i karet.
En pelikan borde vi nog införskaffa...

Kram Kram

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos