Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
torsdag 29 oktober 2009

BUTIKSTIL

Igår gjorde jag en beställning från Butik STIL till hela familjen - julklappar, farsdagspresent samt present till mig själv oxå ;-)
Halsband till barnen, hemlig farsdagspresent och en ring till mig själv..!!! - Kenza har oxå deras namnring, se här..!!
~~
Finns ju massor att välja mellan - vill helst ha ALLT..!!! I lööööv smycken ♥
~~
Om någon vecka kommer jag starta en tävling i samarbete med Butik STIL - missa inte det ;-)

Vad har ni köpt i farsdagspresent??

Kom med en massa tips så publicerar jag dom senare i ett "Farsdag present tips inlägg" samt länkar till dem som tipsat..!!

bloglovin

7 kommentarer:

Milla sa...

Jag köpte en t-shirt till min sambo från Saga. Han är lite Star Wars nörd, så den blir perfekt :)

http://www.shirtstore.se/whos-your-daddy-p-171-c-496.aspx

Ajdins mamma sa...

Åhh vilken fin blogg.. visst kan vi följa varandra via bloglovin :)

din kille kommer säkert att älska presenten :)

Helene sa...

Okej :) Tack så mycket :) Javisst kan vi de. Säg till när du lagt till mig så lägger jag till dig :)

Helene sa...

Okej. Har lagt till dig också nu :)

syster yster sa...

hej hej...namnörhängen är ju jättefina...och namnringar..
massor fina saker..
kram

Jda sa...

Fars dag...
Det är ju Ida dag först!!!
Vad har alla köpt till den dagen är en bättre fråga:)
Kram

vintageretroprinsessa sa...

Bästa farsdags tipset :
Starta morgonen med fram dukat frulle tända ljus ett eget skrivit kort med fin text.

Bjud mannen på lunch.

På kvällen är det tuta och köra sex )

Kärlek Mamma Jessica Saker behöver inte kosta en massa för att uppskattas

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos