Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
fredag 23 oktober 2009

IRRITERAD


Häromveckan skickade vi iväg stora grabben till optikern för att göra ny synundersökning för både glasögon och linser.. Hade pratat med dom innan att vi skickar med pengar och att dom ska lämna recepten till honom efteråt...

- Han kommer hem med en lapp där det står att vi ska betala 800:- och han hade inte fått betala något för synundersökningen direkt.. - Dom hade sagt att det var dax att beställa nya linser så då la dom på det på kvittot bara.. - Utan att kolla med föräldrarna?? Han visste inte direkt vad han skulle säga... Kan man klandra honom??

Visst brukar vi ibland handla linser av dom, men det är inget dom ska ta för givet.. Glasögon kommer vi definitivt beställa från nätet istället.. finns ju så många bra och billiga linser & glasögon butiker på nätet nu.. Alla optiker tar sånt jäkla överpris på glasögon!! :-o Och för det andra så är han så slarvig och oförsiktig med sina glasögon så varför ska man då köpa ett par dyra??

Var iaf in och betalade för synundersökningen BARA.. - och hämtade recepten.. tror inte jag har någon lust att handla av dom igen... synundersökningen gick dessutom på 375:-, är inte det helt galet dyrt??? Många som får sig avhyvlingar av mig nu känner jag.. :-o Hahaha...

Tur man har bloggen så man kan avreagera sig på ibland och få skriva av sig...!!

Har ni några bra tips på billiga linser på nätet??

bloglovin

2 kommentarer:

Liw sa...

Jag köper mina på Lensway.com, bra och snabb service :)

Tack, finns många som får min känga upp i röven just nu också :)

I hlegen händer det inte så mycket,både jag och sambon jobbar ikväll sen blir det kalas imorgon kväll och jag kommer nog försöka sova igen lite på dagarna :) Ni då?
kram

Jda sa...

Lensway eller lensbuddy funkar bra, båda två. Lensway har dessutom en direktlinc till glasögon sida
Puss

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos