Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
onsdag 21 oktober 2009

VINNARE AV ROCK THE DOG PAKET



Igår avslutades tävlingen i samarbete med Rock The Dog - ni var många som ville vinna det tuffa setet till mamma/pappa och barn..!!! Men den som hade lyckan med sig denna gång var:


"Jag vill ju så klart vara med. Åh va jag önskar att jag vann paketet med Carrie-SATC. Ääääälskar SATC. Skulle passa mig och Signe utmärkt :-)"
~~
Grattis till Elin..!!!
~~
Hör av dig till min med dina uppgifter
och vilken storlek ni önskar.
~~
Idag startar ytterligare en tävling.. - så kika in igen om en stund ;-)

bloglovin

1 kommentarer:

Camilla E Lindström sa...

Hej

Var med och ha chansen att vinna denna mysiga fleecepläd Fem Myror från Mairo. Fleecepläd med det populära mönstret från SVTs barnprogram Fem Myror är fler än Fyra Elefanter.

Besök min blogg, en mammas dagbok:
http://emring.blogspot.com/2009/10/tavling-vinn-fleeceplad-fran.html

Mvh Camilla

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos