Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
tisdag 27 oktober 2009

STRÖMAVBROTT.. IGEN..

Idag mellan 07.00-16.00 är det planerat strömavbrott hos oss... Himla bra planerat av mig att Sessan skulle vara ledig idag... :-o Var ju dåligt med personal på dagis så tänkte att jag skulle vara snäll..!! Hmmpfh...
~~
Är man så illa tvungen att bege sig ut på shoppingrunda då kanske?? ;-)
~~
Är ju inge kul att bege sig till lekparker då det är tråkväder...
~~
Har ni något tips?? Vad ska ni göra idag??

bloglovin

2 kommentarer:

Myran sa...

Ni kan ju alltid sticka till något lekland! =)

Sandra - Foto och mammablogg sa...

Usch vad jobbigt med strömavbrott så länge!
Själv så är jag hemma med 2 små gnälliga busar idag. Just nu sover dom men när de vaknar så måste vi se till att hitta på något men jag vet inte heller vad...

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos