Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
tisdag 27 oktober 2009

MUPPSAN BEHÖVER:

- en ny jacka..!!
~~~~
Har funderat en del på att skaffa en vit jacka
i år - har snöat in mig lite på den här,
och självklart ett plus att det står DIF på den ;-)
Kostar just nu 1495:-
Älskling tyckte jag kunde åka iväg och
köpa den idag.. men fortfarande osäker...
~~~~
Att ta med Sessan i DIF butiken är inte
det lättaste heller - hon vill ha allt..!!
Ni kan ju tänka er hur mycket hon har med
sig hem då hon varit dit med sin Pappa :-o

bloglovin

6 kommentarer:

Nina sa...

Jag skulle hoppa en vit jacka, hellre en sandfärgad om man vill ha en ljus, minsta lilla smuts syns direkt på en vit ; )

Sv. Vet inte vad den kommer kosta, får se när vi hämtar den, uppdaterar dig då =) Men andra tårtor vi beställt där har gått på över tusenlappen i alla fall, här kan du se några av dom:
http://petitfashion.se/fodelsedag/
Men så värt det eftersom dom blir så speciella och goda!

Nina sa...

Ja dom är liite dyra, men tror att tex fototårtor och liknande är billigare ; )

Annas inspiration sa...

Hej svejs!

Vad KUL att du skrev en kommetar hos mig,
roligt att hitta till dig med :-)

Jackan är urfin, tror du att du slår till?

trevlig tisdag
kramar

Kick sa...

Äh har du väntat så här länge kan du lika väl vänta på den snygga Esprit jackan som jag väntar på. Bara två veckor kvar. OM dom nu håller vad dom lovar, vilket i och för sig inte är säkert :(

Ulrika - foto - Jonasson sa...

Hmm..jag kan tänka mig att säga att jackan är snygg OM du håller en tumme för MODO ikväll ;p

Eva sa...

Snygg jacka =)

Sen Ser att du e beräknad samma dag som jag :D Den 10 November... Grattis till bäbisen.. hoppas H*n kommer snart då =)

Eva

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos