Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
måndag 12 oktober 2009

UNDERBARA FÄRGGLADA KLÄDER

Har helt och hållet fastnat
för Sobea´s färggladda
och underbara kläder!!
Kläder som bara måste finnas
i både bebis, Amanda´s och
Muppsan´s garderob ;-)
~~~~
Kolla in dom fantastiskt
fina bilderna på Sobea´s
förstasida - kan man annat
än älska dom??

bloglovin

3 kommentarer:

Carolina sa...

De är underbara, Sobea får mycket reklam idag! ;) kram

Anonym sa...

Fina kläder =)
Jag avstår från skorna, om det är okey, de blir FÖR stora. Tack för att Du kollade.
*kram*
Åsa

Helena sa...

Ja, Sobea har verkligen superfina kläder!

Kul att du tycker mina saker är fina! Halsbandet kostar 190 kr och ett Pippiset tar jag 275 kr för.

Ha en bra kväll!

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos