Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
onsdag 28 oktober 2009

SESSAN PÅ VÄG TILL DAGIS

Lilla Sessan imorse då vi skulle
gå på dagis..!! Kallt och ruggigt
ut fast inget regn och faktiskt
lite sol ;-)
~~~~
Var en sväng till Svärmor på en
kopp te, sen hämtade Bror mig
och vi åkte hem till oss och surplade
en massa kaffe..!!
Trist att du ska flytta så långt
bort nu.. fast samtidigt så
GLAD för er skull.. ♥

bloglovin

7 kommentarer:

Karin (Albins mamma) sa...

Söta lilla Amanda! :)

Ja jag älskar köket! :)

Åh, ja jag ska försöka komma ihåg att vara med och gissa :) Tyvärr så tävlar jag ju ingenting nu just för att jag inte har så mycket tid framför datorn. Hoppas att jag kommer igång med det senare framöver.
Allt bra med er annars? KRAM!

Janina sa...

Åh va synd! det är juh både snyggt o praktiskt!

Nina sa...

Sötis, så härlig färg på overallen =)

Sv: Här bakas det för fullt!

Unknown sa...

Hej

Ny tävling på bloggen "En mammas dagbok"!

Var med och ha chansen att vinna denna eleganta handväska Emma från Caia of Sweden. I exklusivaste läder från Sveriges senaste väskdesigner. Tävlingen är sponsrad av Caia of Sweden

Delta: http://emring.blogspot.com/2009/10/tavling-vinn-handvaska-fran-caia-of.html

Lycka till!

Mvh Camilla

Jennifer sa...

nej men tack! måste säga desamma, jätte söt blogg du har! :* kram

malin, alice & lowes mamma sa...

Så himla söt hon är!!

Kick sa...

Jag drömde om dig inatt, Muppsan. Någon hade lagt upp en bild på dig när du födde Amanda på en blogg och du var helt naken och man såg -eh - allt :S Vikken sjuk dröm.

Sen drömde jag också att Ernst Kirchsteiger var representant för ett nytt barnklädersmärke som var lite som lack och läder, och stod i en monter på en mässa och snackade sig varm om det. Hm. Undrar om jag är riktigt frisk? *skratt*

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos