Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
fredag 30 oktober 2009

ROSA HÅR??

Jag är INTE inne och föder... bara hållit mig undan datorn då det är familjetid ;-)
~~
Imorgon ska jag och lilla Sessan åka till Sara på HNB group salongen i Hornstull och klippa oss, jag ska dessutom lägga i lite färg och så - piffa till mig lite. Himla skönt att ha gjort d oxå innan bebis kommer!! Amanda tjatar om att få rosa hår, ni vet, som hon i Lacy Town.. :-o
~~
Igår då jag lyckades ta ett avkopplande bad i min ensamhet så gav jag mig på att försöka raka mig oxå - med en stor jäkla mage i vägen... Snacka om att chansa.. hahahaha....
~~
Så vänta tills i imorgon e.m Lillebror - sen är jag redo ;-) Nejdå, du är välkommen när helst du vill - vi längtar sååå efter dig!! ♥
~~
Tack snälla ni som lämnade en massa
bra recept på middag idag!!!

bloglovin

4 kommentarer:

Jda sa...

Men jag har ju sagt att han inte får komma än..... 6 Nov 08:28 då ska han titta ut:)

diana sa...

Undrade just om lillprinsen var på antåg... =) Där jag bor är medelmamman runt 32 första gången så jag är ju 10 år yngre! Tänk att min son/dotter är tio då! Märkligt!

Susanne sa...

Haha. Ja man lever farligt med rakhyveln när man är gravid. ;)
Spännande, snart är han här!1

Irené sa...

Vad fin du är =)

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos