Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
söndag 25 oktober 2009

BB-VÄSKAN - DEL 5

Sista dagen med BB-väskan..!!
Det sista som packades ner är
~~
Är livrädd för att få mjölkstockning
och att få massa sår på bröstvårtorna..
ett tag sen man ammade liksom.. :-o
~~
Innehåll i paketet:
~~~~
♠ en förpackning PROMIX bröstvärmare
♠ en förpackning Nipple Ease bröstvårtsskydd
♠ två förpackningar Amningsinlägg
~~~~
Ni kan oxå få ett likadant paket,
alla kan vara med och tävla ;-)
~~
"Jag är med och tävlar om
ett amningspaket från Promix

TÄVLINGSREGLER:


Du lämnar endast en kommentar här nedan om att du vill vara med och kikar sen in på Promix hemsida och svarar på frågan - Nämn några av Promix återförsäljare!! Berätta gärna oxå om du testat några av Promix produkter.


Tre extra lottchanser får du om du dessutom länkar och berättar om tävlingen på din blogg!! Se till att länkarna fungerar, både till tävlingen och till Promix. Låna gärna bilden & texten ovan!! Lämna sen en till kommentar hos mig med länken till tipset.


Har du ingen blogg mailar du 5st vänner + mig (muppsan@live.se) och berättar om tävlingen!!! Lämna då en till kommentar med din mailadress!!


♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Tävlingen avslutas den 6/11 kl. 21.00

Lycka till alla..!!!


bloglovin

22 kommentarer:

Sara sa...

Hej, jag vill gärna vara med och tävla. Jag har länkat här; http://dolphin.blogg.se/tavlingar/2009/october/amningspaket.html

Några av Promix återförsäljare är: Apoteket, Babyproffsen, Babyland och Barnens Hus. Man behöver inte skriva alla väl? :)

Jag har aldrig provat Promix produkter och det är inte heller aktuellt för mig, men min barndomskompis fick sitt första barn för 2 veckor sen och hon ammar, så för henne är det aktuellt. Så om jag vann skulle hon få paketet :)

Jda sa...

Å såklart att jag vill vara med!! Återförsäljare för Promixa b la Apoteket,Babyproffsen,Babyland, Barnens Hus,Patienthotellet Mörby Danderyds sjukhus.
mejlar dig, jda_levin@hotmail.com
Kram

£lli£ sa...

Ska nog testa att delta;) vinner aldrig:P
Nu är det inte långt kvar;)
Ha en fortsatt trevlig helg! KRAM=)

Sandra - Foto och mammablogg sa...

Sv: Tackar. Det är ju så kul att pyssla. Har massor med ideér på saker som vi ska "pyssla" med nu när det börjar vara skitväder ute...

Hur går det för dig då? Har du några känningar på att förlossningen närmar sig?

evamar - tävlingsblogg sa...

Den här får gärna nån av mina fina läsare vinna för den här behöver jag inte och har inte heller nån att ge den till just nu. Du har ändå en länk:

http://evamar.blogg.se/2009/october/amningspaket-6-november.html

Lillan sa...

jag vill gärn vinna! dina tävlingar är ju super! några återförsäljare är apoteket, babyproffsen, barnenshus. har ej testat deras produkter då jag inte har ammat något tidigare :)

mail: litenmentuff@live.com

Lillan sa...

har även länkat här: http://tavlingstipsarna.blogg.se/2009/october/amningspaket.html

En Mölnbobos Liv sa...

Jag är gärna med och tävlar, några av deras återförsäljare är

Apoteket
Babyproffsen
Babyland
Barnens Hus

Jag har aldrig prövat deras produkter.

En Mölnbobos Liv sa...

Min länk hittar du här

http://molnboanna.blogg.se/2009/october/vinn-promix-amningspaket.html

info@annakarlsson.se

Linda sa...

Vill gärna vara med och tävla och skulle bli superglad om jag vann då jag ammar för fullt och är i stort behov av bla bröstvärmare.

återförsäljare är bla Apoteket, babyproffsen, babyland och barnens hus.

Hoppas nu på en massa tur då detta är något jag verkligen behöver.

Linda
karlssongranberg@hotmail.com
http://familjengranberg.blogg.se

Linda sa...

Har självklart länkat i min blogg

http://familjengranberg.blogg.se

vet dock inte hur man gör när man skriver direktlänk men hoppas detta går bra.

Nu hoppas hoppas hoppas jag att det är min tur att vinna :)

Linda
karlssongranberg@hotmail.com

jessie sa...

Åh jag vill gärna vara med och tävla! =) Svaret på frågan är:
Några av Promix återförsäljare är * Apoteket
* Babyproffsen
* Babyland
* Barnens Hus
* Onetex AB

Jag har aldrig testat några av Promix produkter men min kusin skulle gärna vilja! =)

Har länkat till tävlingen i min blogg som kommer i nästa inlägg. =)

Och här är min mailadress: Jesssica.blogg@hotmail.com

Hoppas på tur!
/Jessica

jessie sa...

Hej! Jag skulle gärna vilja ha 3 extra lotter i tävlingen! =)

Här kommer länken till tävlingen i min blogg: http://jessiestavlingsblogg.blogg.se/2009/october/vinn-ett-amningspaket-fran-promix.html#comment

Kram!
/Jessica

Anonym sa...

Synd man inte ska amma inom kort då för detta är ju ett perfekt pris=)
Hoppas du haft en bra helg=)
Kram

mammafiia sa...

Ja råkade trycka fel så om de kom en anonym kommentar nyss om att amningspaketet va ett bra pris. Synd man inte ska amma inom kort hehe så e de mitt.
Hoppas du haft en bra helg=)
Kram

Unknown sa...

Jag vill tävla!
Några återförsäljare är
Babyland
Barnens Hus
Patienthotellet Mörby Danderyds sjukhus
4mom.se
Little Kids Corner, Kristianstad

jag har inte provat promix produkter, men sitter här med såriga bröstvårtor, så jag kanske borde göra det...
Har länkat i bloggen http://josefinesyr.blogspot.com/

josse60@hotmail.com

mia sa...

Jag är med! Fina tävlingar du har nu!
Tävlingen hamnar högst upp i min blogg i min blogg idag. :-D

Återförsäljare:
Barnenshus
Babyproffsen
Apoteket

JAg har aldrig testat deras produkter. Men bör väl kanske snart göra det. ;-)

mail:woodland_hobgoblin@yahoo.com

Tova sa...

Åh, jag är gärna med!
Perfekt tävling för en nojig gravid som mig )brösten har redan börjat läcka som en påminnelse om det som komma skall, haha)

Har kikat på Promix hemsida, detta företag är nytt för mig men sortimentet verkar intressant. Några återförsäljare är: Babyland, Barnens Hus, Apoteket, Babyproffsen.

Ha en skön helg!

Marlene sa...

Apoteket
Babyproffsen
Babyland
Barnens Hus
Är några av återförsäljarna

Jag har provat bröstvärmarna, inte riktigt min grej dock men jag vet andra som har använt dom och varit nöjda

Marlene sa...

jag har länkat http://busmammanvinner.wordpress.com/2009/11/03/611-kl-21-00-2/

Cecilia R sa...

Några av Promix återförsäljare är Apoteket, Babyproffsen, Babyland och Barnens Hus.. Jag har inte provat någon av Promix produkter, ännu.:)

Eva [Bland rosa och blåa tuttar] sa...

Sista vinstschansen;)

Leksaksgrottan i Lycksele är en av återförsäljarna.

Har inte i övrigt hört om märket förut.

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos