Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
tisdag 27 oktober 2009

IGÅNGSÄTTNING?

Med Amanda älskade jag att vara gravid
- från början till slut, inga krämpor - ingenting!!
Stod och renoverade vår nya lägenhet
fram till den dag jag skulle in på förlossningen.
Bakade och boade för fullt varje dag ;-)
Amanda var punktlig och kom på BF dagen!!
~~~~
Den här gången har jag åkt på foglossning,
extrema sendrag i benen, värk i ben
och armar och nu extrem halsbränna
och illamående. Förvärkarna sätter
igång så fort jag gör något, lagar mat
eller bara leker med Amanda...
bara att lägga sig igen....
Har även fått endel otrevliga
biverkningar nu "därnere", extrem
svullen kan jag säga iaf... :-o
~~~~
Så nu har jag bestämt att nu
måste bebis flytta ut, härmed
vräkes du från din närvarande bostad!!
~~~
Ska köpa en massa färsk ananas imorgon
- käkade en hel kvällen innan Amanda
kom med storken ♥
~~
Några andra bra tips??

bloglovin

7 kommentarer:

Therese sa...

Hmm, jag åkte skoter en hel dag och det hjälpte visst (mot min vilja). Men det är ju inte det enklaste att lyckas med i oktober i stockholm, haha.
Har inga bra knep tyvärr...

SoffiZ-Oliwers mamma sa...

Mitt bästa tips är att gå på fest:) Jag och Darling var på 25/30års fest några timmar innan vattnet gick:) haha. Darlingen var ju fortf full så jag körde till sjukan själv. Då var jag bara i v 34+4 med. Kramar!

Maria sa...

Sex =) gå i trappor. Eller som jag som stressade hela tiden, ta det lugnt =) Ska bli spännande att se den lille sen. Kikar i bloggen varje dag är så spännande när du skriver varje dag. Lycka till. kram maria

J o s e f i n e - mammatankar sa...

Oj vad lika vi ligger i graviditeten, kul :)

Jobbigt och framförallt underligt att du har två så olika graviditeter.. Kanske för att det är en pojke denna gång? Fast jag har för mig att jag har hört att man mår sämre med flickor. (ja enligt alla dessa "regler" som finns för pojkar och flickor) :) Hoppas han tittar ut snart!

Jag hoppas på helgen för vår del, men det kan jag nog glömma :)

Kram

Lii sa...

Åh, din stackare! Jag hatade att vara gravid, men jag fick ALLT ont man kunde få.
Jag skulle kunna ha 5 barn till om jag bara slapp vara gravid.
Tur att man vet vad man får för underbart när det är klart.

Kram

Jeanette sa...

take your dildo syster, det kan jag lova med säkerhet satte gång värkarna när Angelina skulle ut..

Petra sa...

Åh stackare jag känner igen detta:)smile hehe vad gör man?sånt e livet när man e gravid vilken tur karlarna har.Ta dig ett glas champagne det brukar sätta igång säger de:)kram

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos