Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
söndag 25 oktober 2009

SPÖKET LABAN

Något mer jag hade glömt bort,
det var ju spjälskyddet
- men nu är det oxå införskaffat,
det blev Spöket Laban ♥

Det blev oxå den här till Spöket Laban leksaken till barnvagnen, fast med en blåklädd docka i mitten.

Babyland har dom kampanjpris på alla Spöket Laban produkter - 20% i rabatt, så spjälskyddet kostade endast 399:- istället för 499:- och barnvagnsleksaken 159:-

Vilka fynd vi gjort ;-)


bloglovin

4 kommentarer:

diana sa...

Åh, är du redan i vecka 38! Så fort det går alltså! Måste fråga dig vännen, fick du biverkningar av vaccinet? Ska få mitt imorgon o är lite nervös för alla biverkninar det står om i tidningen... usch! Kram söta

Älskade Hjärtegryn ® sa...

Hej baggyjeansen kostar storlek 50-80 260 kr och 86-110 290 kr och den lila overallen har jag inte satt nåt pris på så det vet jag inte riktigt men maila mig så kan vi säkert komma överens om nåt bra :) alskadehjartegryn@hotmail.com

Agnieszka sa...

Hej gumman. Hoppas allt är bra med magen och er! Nu är det ju verkligen inte lång tid kvar!

Jättefina saker du köpt! Vi har ett tummengym här hemma som förmodligen ska säljas... men jag har sååån ångest.. trots att jag inte ska ha fler barn så är det ju skitjobbigt att sälja alla barnsaker...:(

kramis

shoppingtokig mamma sa...

Vilken fin blogg du har!
Ser att jag har ett o annat o lära..
Min är inte alls så lockande inser jag :-)

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos