Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
onsdag 14 oktober 2009

PARKLEK & SNÖ

Den underbara fina Molojackan är köpt hos KlKids
~~~~
Efter dagis igår så stannade vi i lekparken
en stund..!! Men det var ju så attans kallt
så blev bara en stund..!!!
Idag har det snöat i Sthlm,
så himla mysigt att vakna till stora
flingor som faller utanför fönstret..!!
~~~~
Snöar det hos er oxå?

bloglovin

6 kommentarer:

Lina sa...

åh tack! :) Gud, vet att jag är sååå kass på att svara på komentarer! Jag hinner bara inte :p Prioriterar att uppdatera istället. Men, förlåt. Ska skärpa mig! *rycker mig själv i örat* ;)

Halsbandet med två tags hamnar på runt 200 kr - lite mer än det dubbla i äkta silver.

Sen kan det bli billigare/dyrare beroende på vilken kedja, hur många berlocker osv man vill ha.

Du kan gärna kika in på www.nondesign.blogg.se - så ser du lite alternativ :)


Hoppas allt är bra med er? massa kramar!

Mia sa...

Vafan! Här har det inte fallit nån snö! Jag vill också ha ju. :-(
Men det kom lite igår istället.

mia sa...

BTW vad har du för storlek på molojackan åt fröken?
Är lite sugen på en sån åt Leo. Men jag ve tinte.....

Myran sa...

Nej, i Skåne snöar det inte, men kallt är det!

Nikita sa...

Här har de snöat lite igår natt men inget som ligger kvar...

£lli£ sa...

Näää!! men jag är grymt avis!;) vill oxå ha snö... Krams

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos