Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
fredag 16 oktober 2009

GANGSTAR BRUD

Häromdagen damp det ner ett
alldeles fantastisk paket i brevlådan
- ifrån Teresa på Gangstar..!!!
~~~~~
Här inviger Amanda sin nya
den är hur snygg som helst.
Passar alldeles perfekt på
min tuffa tjej. Häftiga
detaljer på flera ställen
och coola fickor. Luvan och
innertyget som går i orange
är så läckert ;-)
~~~~
Mössan är oxå från Gangstar!!
~~~
Missa inte tävlingen där ni
kan vinna ett presentkort
att shoppa loss Gangstar
kläder för, tävla här..!!

bloglovin

6 kommentarer:

Frida sa...

Vilken liten cooling du har där...
Hoppas att ni får en skön helg.
Kramisar<3

vintageretroprinsessa sa...

Men heeeey hur coool var inte den där gangster bruttan då :) `?
Hel frän :)


ha en toppen helg

diana sa...

oh, den måste jag ju vara med i! Så tuffa kläder, vilken cooling! :)

Lina sa...

så söt! :)

Jag har inte en aning hur det funkar i tvätten, men jag lovar att återkomma så fort jag vet :D

Hoppas nu ni får en underbar helg. Har ni några speciella planer?

Kram!

Kick sa...

Jag måste säga att jag gillar inte alls Gangstar, fattar inte grejen med dom. Jag gillar ju FÄRG och det är bara svart och tradigt. Men men, det är ju tur att inte alla tycker likadant, för då skulle ju alla se likadana ut! Ha en härlig helg och hoppas bäbisen kommer snart, vi väntar med spänning :)
Kram Kick

Lii sa...

Supersötaste lilla tjejen!
Gangstar har så fina kläder Me love it.

Ha en underbar lördag

//Lii

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos