Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
måndag 12 oktober 2009

MUPPSAN TIPSAR:

Funderar på att införskaffa en amningskudde
tills lillprinsen kommer med storken..
Hade ingen med Amanda och det gick
väl bra oxå - men många tipsar om dessa
praktiska kuddar. Hur gjorde ni,
hade ni en amningskudde eller inte??
~~~~
Den här fina finns att köpa hos
Barntrygghet och kostar 399:-

bloglovin

16 kommentarer:

Fru Evelina sa...

jag ska testa att vara utan :-)!

saccosäcken kostade 299!

kram

Elin (Edvinsmamma) sa...

Jag hade inte heller någon amningskudde...och även om det gick bra så saknade jag en faktiskt, tyckte ibland att det kunde vara lite "bökigt" att få till dom andra kuddarna som stöd :)

Kram

Petra sa...

Denna gång ska jag verkligen testa en ammningskudde jag har aldrig haft någon med de tidigare barnen ,men sist ammade jag i 13 mån så nu tänker jag unna mig en ammningskudde haha.

Jossan sa...

Ja men det är ju perfekt då man får ena paret för halva priset om man köper 2, eller rent utav ett par skor gratis om man hittar 3 =D
Haha och skor kan man ju aldrig få för många av ;P

£lli£ sa...

Den vore inte så tokig!;) snygg disign oxå!! =)

Idag blir det fika med enn vän som fyller år! ska unna mig en bakelse en måndags middag henne till ära;) hehe...

Vad händer hos er i e.m??
Ha en fin dag!! KRAM=)

Susanne sa...

Jag hade en och det var jättebekvämt. Gjorde amningen bra mycket enklare tycker jag. Den där på bilden är ju himla snygg dessutom. :)

Irené sa...

Jag har en nu med Lisa och den är fantastisk! Väl värd pengarna! Köpte min på babyproffsen för 400 tror jag. Den är rätt skön att använda själv när man tittar på tv också haha =)

P.S. Ska fundera om bio. Vet inte om Fabbe sitter still...

Sara E sa...

Hade ingen till Wilma, för jag tyckte dom hade så konstig form. Sydde mig en egen tills jag fick Olle. Den blev så bra så, precis som jag ville ha den. Inget måste direkt, men dom är ju faktiskt bra =)

Karin - Mamma till Nova sa...

Jag hade ingen amningskudde åt Nova. Tyckte dem var för dyra. Svar: Hehe, baka en vettja! Kakan var superenkel. Inte mycket socker i den heller, toppen =)
/Karin

Marie sa...

Jag hade ingen till någon av barnen. Jag hade tänkt köpa en när jag väntade Isak men det blev aldrig av och ska jag vara ärlig så saknade jag den aldrig. ;-)
Kram

kisse sa...

jag hade ingen när filip var liten men skaffade en nu när lukas föddes och jag tycker den helt klart är värd precis varenda krona!

Therese sa...

Jag har en amningskudde och tycker att den har varit helt suverän.
Nu när vi inte längre ammar så används den som stöd när jr håller på att lära sig sitta själv ;)

Sanna sa...

Jag hade tänkt att skippa amningskudde till O, men så fick vi en massa p-kort som vi tillsist köpte en för. Tyckte den var mest ivägen till en början, innan man fick in snitsen. Men sen så har den vart helt fantastisk o inte bara till amning. Köp, köp, köp säger jag bara. Värd varenda liten krona..

Jag är o har vart supernöjd..

Sara sa...

Jag har amningskudde till Philip nu, och det är samma som jag hade till Emmy, och jag tycker det är jättebekvämt =) Nästan så man blir lite lat och tycker det är jobbigt utan ;P

mia sa...

Jag har funderat på en också den här gången. När jag hade Leo som bäs så tänkte jag väl mest tanken att pengarna behövdes till annat. Men nu har man ju sparat så mycket, och kan välja att köpa nåt sådant. Så jag tror det blir en denna gång.
OCh en lekpöl också. :-D

sara sa...

jag köpte en på ullared för 100kr.
har inte den ofta när jag ammar, men lägger Leo ofta på den och när Ebba vill hålla så är den bra

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos