Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
söndag 18 oktober 2009

MAGEN V.37

Så här är magen nu i vecka 37.
Dålig och suddig bild, I know...
men lyckades inte ta ett
bättre själv. Ska be Älskling knäppa
lite nya bilder ikväll..!!!!
~~~~
Lilla prinsen har det nog trångt
för nu rör han på sig väldigt lite..
förutom inatt då han bökade en
hel massa såklart.. :-o
~~~~
Åh, vad jag längtar efter dig
du därinne i magen, längtar
efter att få överösa dig oxå
med en massa kärlek ♥ ♥
Hoppas du gillar pussar, hihi...

bloglovin

10 kommentarer:

Pernilla sa...

Det är så fint med gravidmagar.
Visst är det trist när de blir "skadade". Spec när man inte är där. Lilleman blev riven sist men samma kille bet honom ordentligt i armen vi ett tidigar tillfälle. Vad gör man?
Vill också åka till Junibacken med mina killar. Har aldrig varit där tyvärr. Tyckte det blev för tungt att bära lilleman i somras. Det är ju inte lov med vagn där.
Får nog ta en tur dig snart.
Skall nog anmäla mig till din fina tävling med men det blir senare när jag hinner.
Kram

Emelie sa...

Hej :) Titta in på min blogg och ta chansen att vinna en tuff barn fotölj från JaBaDaBaDo! /Emelie

Nina sa...

Så söt mage =) Snart är det dags, spännande!

Hannele - Mamma till Kevin sa...

Wow vilken fiiiin mage :D

Svar:
Aaah..tack så mkt! :D

Kraaam
H

Elin (Edvinsmamma) sa...

Vilken fin mage du har!
Och hoppas att prinsen börjar att tycka att det blir lite för trångt där inne snart så att han inte stannar så länge till.. :)

Kramar

mia sa...

Men du är ju snart i mål!
Tänk på en annan. Jag får gå med kalaskulan ett bra tag till innan det här är klart. *suck

Irené sa...

Vad fin du är =)

Elnaz sa...

hej tjejen! Vilken fin mage du har. När väntas lillen komma ut ?

Kram kram Elnaz

Sara sa...

Oj vilken mage. Jättefin verkligen! Inte långt kvar nu...

Preffen sa...

Kära hjärtanes, du spricker ju snart! :-)
Hoppas det blir dax snart. Jobbigt o gå o vänta...
Kram

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos