Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
lördag 10 december 2011

VÄRSTA HELGEN?!?

Den här helgen skulle ha blivit den bästa - en helt magisk helg som slutade i att det blev den sämsta helgen jag varit med om. Vad säger man?!? Ledsen och besviken, gråter en himla massa men vad hjälper det?? Bara att inse fakta och gå vidare - tur man har världens underbaraste barn och man <3 Ikväll blir det familjemys - det behövs vill jag lova!

5 kommentarer:

maria sa...

det verkar vara den värsta för många, min suger med.

KisseGirl sa...

usch vad tråkigt att läsa hoppas på det bästa!

Mia sa...

Men vad har nu hänt?
Hoppas det inte är nåt allvarligt bara. =(
Kram!

Sara sa...

stärkande kramar oavsett vad som hänt, från en trogen läsare.

ANGELICA.BLOGG.SE sa...

Usch vad tråkigt :(

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos