Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
tisdag 13 december 2011

ÖNSKELISTA FÖR HELA FAMILJEN

Alvin önskar sig nya bestick:

Amanda önskar att få bada i slime:

 

Andreas vill se cool ut med tatuerade ärmar:

 

Älskling önskar sig en egen Jedi morgonrock:

Muppsan önskar sig kunna göra snygga Macarons:

 

Vad önskar du dig i julklapp? Spana in alla balla julklappar hos Coolstuff.se Skrattar

5 kommentarer:

Sofie sa...

Va coolt att kunna bada i slime!

Ingrid - Mamma till Zelda sa...

hihi jag skulle också vilja bada i slime :D Kram Ingrid

Petra - mamma till Kevin och Nathalie sa...

Bestiken är underbara :) heheh


SV: Ja verkar vara min otur och jag som verkligen älskade overallen och hade hoppats att även Nathalie skulle kunna ha haft den, förstår inte att just JAG ska drabbas av oturen, hehehe

Kram

ANGELICA.BLOGG.SE sa...

Åh vill ha alla era julklappar, haha

britta bloggar sa...

Bra önskningar!

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos