Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
torsdag 1 december 2011

JULKALENDERN 2011 - LUCKA 1

julkalendern

Idag startar årets julkalender här på bloggen – varje dag fram till julafton startar en ny tävling på morgonen med kanonpriser! Först ut är härliga Vossatassar Skrattar

 

Pris: Två stycken har chans att vinna en härlig morgonrock i tjock coralfleece. Lika skön insida som utsida! Skojigt mönster med runda ringar i klara färger. Finns i två färger och i storlekarna 100-120.

 

Tävlingsregler: Dela tävlingen på facebook och lämna sedan en kommentar nedan om att du är med i tävlingen samt vilken färg och storlek du önskar på morgonrocken.

 

Extra lottchans: Gilla Vossatassar på facebook!

 

Tävlingen avslutas den 7/12, kl. 21.00 Lycka till allihopa!

116 kommentarer:

Maria Oja-Salmenranta sa...

tävlar gärna om denna mysiga morgonrock..98/104 i den röda varianten Har även delat julkalendern i facebook

Helena sa...

Åh, vilken perfekt julklapp till min dotter som växt ur sin morgonrock, snygg va den också :)
Jag önskar en rosa stl. 120 om jag vinner. Jag har delat på fejjan och gillar även vossatassar.

Take care!

Anneli sa...

Hej , jag har gillat din tävling och lagt den på min facebook sida. Hoppas nu på vinst och då vill jag ha den blågröna i strl 120.
/Anneli

Anna sa...

Jag är med och tävlar. Vill gärna vinna den röd/grön/gula morgonrock i strl 100.

Madde sa...

Jag är med. :)

Delar på fb. Madelen Jansson.
Gillar visstassar på fb med - samma namn.

Om jag vann skulle jag vilja vinna en NAVY i 120. :)

Kram Madde.
http://vhdbrud.blogg.se
jansson_madelen@hotmail.com

Emma Viklund sa...

Har delat på facebook:
http://www.facebook.com/pages/emmashjartan/264105200291540

Även "Gillat" Vossatassar.

:D

Anna-Karin sa...

Jag är mer än gärna med i den här tävlingen, min dotter skulle "vilja" ha en i stl 100 och rosa ringar om vi vinner :)

Patience -18 & mor till Damien sa...

Jag har delat & gillat. Heter patience palm prottengeier på FB

Jag vill ha "pojk färgen" dvs blå, grön, gul osv. i stl 120

LILITH - Mamma med Borderline sa...

Nu har jag delat på facebook och gillat under namnet Lilith Dark. Vinner jag skulle jag gärna vilja ha en i rosa i storlek 120, sonen har precis vuxit ur sin.

Anna Ka M sa...

Jag är med och har delat här: http://www.facebook.com/mclarenkaili/posts/331136120236428

Gillar på Facebook sedan innan! :D

Om jag vinner önskar jag mig en med rosa/gula/gröna ringar och i storlek 100.

mclarenkaili @ gmail.com

Susanne L G sa...

Hejsan!

Jag hoppas vinna den röda till en liten go tjej!

Storlek 120.

Gillar Vossatassar och Lucka 1 på FB.

Hoppas på jättetur!!

gotland(at)speedmail.se

cinah sa...

Hejhej!
Gillat,medverkar & hoppas på tur =)
Om jag vinner önskar jag en morronrock i stl 100,färg spelar ingen roll de var lika snygga båda färgerna.

Kramkram

sandra sa...

jag är ägrnam ed. har delat på fb samt gillat på fb med namn sandra leinonen.

skulle vi,ja den blåaktiga till min son i strl 100.
mvh
sandra
mejl zazza_Zazzza@hotmail.com

Sofia Everlönn sa...

Precis vad jag önskar till Tjejen ju! Hennes morgonrock har blivit väldans kort ;-) Hoppas på turen och vill gärna vinna rosa 120 :-)

Delar och gillar!

Nina sa...

jag är med! en i storlek 110 lr 116 å sen blåa ringar.

delar på min fb sida!

Unknown sa...

Jag är jättegärna med o tävlar! :) En röd variant i 98/104 till min lilla taliban hade varit mysigt :D

Mari sa...

har delat tävlingen på facebook (Mari Blom). Om jag vann skulle jag vilja vinna den "turkosa" (navy enligt deras produktbeskrivning) och det i den minsta storleken, alltså storlek 100. då sonen är lite mindre än de storlekarna, men har då något att växa i ;)

min mail: mixenpixen@hotmail.com

Anonym sa...

hej hej gillat o delat
önskar st 120 o en blå

kramar

Sofie sa...

jag är med o tävlar09 vill ha en i strl 120 om ja vinner=) färg kvittar=) /sofie

Cattis Fjellborg sa...

Gillat, delat och håller tummarna =)

Rosa storlek 120

nina.palmgren@hotmail.com sa...

Fin!
Önskar en Navy i stl 110.

Kram, Nina

Olelsi/Nettan sa...

Dagens första lucka,weeee!! Jag tassar in för att se att vinsten kommer från Vossatassar. Klart jag vill vara med, en i Rosa storlek 100 blir bra till tösabiten Ingrid. Nu e det bara att hålla tummarna då. Gillar sidan såklart och ska strax dela på fb. Bjöd in några vänner oxå när jag e på gång.

Kram Nettan (Anette Jonsson på fb).
hockeytossan@hotmail.com

Carola Eriksson sa...

rosa ringar i storlek 100 men det går bra med 110 oxå
Mvh Carola

Anonym sa...

Hej.. jag är gärna med och tävlar om en morronrock till min dotter... stl 110.. färgen spelar ingen roll... tyckte båda var så fina =)

Jag har delat inlägget på facebook
http://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=281451748562570&id=100002946792730

gillar även Vossatassar

care69 sa...

Jag är gärna med!
En blå i stl.120 om jag är lycklig vinnare.

care69(at)live.se

Mia sa...

Man kan alltså inte delta när man inte har facebook? =(

Johanna sa...

Delar såklart och gillar redan Vossatassar på FB, Johanna Kenas.

Skulle helst vilja vinna den grön/gul/blå i stl 120.

care69 sa...

och så var det ju FB: C Care Regn

care69(at)live.se

Jennie Gulliksson sa...

Jag vill vara med! Storlek 100, rosa till min stora tjej. Hon älskar gå omkring i morronrock och leka precis som sin mamma. :)

Emma sa...

Jag vil vara med och tävla om den blå/gröna i 98/104 perfekt då Eddie vuxit ur den gamla. Har gillat och delat Emma Karlsson på facebook

rebecca Hermansson sa...

delat och gillat!

vinner gärna en blå i strlk 100 till min son :)

rebecca_hermansson@hotmail.com

Sofie sa...

Jag är gärna med <3
Önskar en blà/grön i storlek 98/104

Delar pà FB - Sofie Lindholm
http://www.facebook.com/profile.php?id=100002006960138&sk=wall

Gillar Vossatassar pà FB - Sofie Lindholm

Kram
citcit.kuruyemis@gmail.com

Camilla Kasten sa...

Jag är med :-)

Skulle vilja vinna den röda i stl 120

Camilla Kasten

Ulrika sa...

Jag är med :)

Gillar Vossatassar på FB - Ulrika Larsson

Delar på FB - https://www.facebook.com/larssonulrika

Om turen är på min sida så önskar jag den röda i stl 100

Ulrika sa...

Jag är med :)

Gillar Vossatassar på FB - Ulrika Larsson

Delar på FB - https://www.facebook.com/larssonulrika

Om turen är på min sida så önskar jag den röda i stl 100

larssonulrika@telia.com

Josephine- Mamma till Elika & Nick sa...

Klart man är med =) Den röda i stl 110 skulle jag vilja vinna ;-)

Har såklart delat tävlingen på FB & gillar vossatassar på FB

Josephine Granholm

Sara sa...

jag har delat och gillat! :)

Skulle vilja ha en blå/grön/gul i storlek 100 ifall jag vann. :)

Elin J sa...

hej hej klart att man är med!

Har delat tävlingen på min FB, (elin jonsson).

Skulle vilja vinna den rosa/röda i storlek 120.

Samt har jag gillat Vossatassar på FB med (elin Jonsson).

*håller tummarna*

KRAM

Milliez - blivande fyrbarnsmamma sa...

Har delat på min FB sida (Camilla Samuelsson).

Gillar vossatassar med samma namn.
Hoppas på tur ♥

Anonym sa...

Tävlar gärna om en rosa stl.110
Gillat påFB oVOsstassarna såklrrt!!

ahviktoria@hotmail.com

God jul!

jenn sa...

Klart att jag vill vara med! jag har gillat och delat med namnet Barbados jenn och om jag har turen med mig vill jag ha str:120 o en blå

jenn2you@hotmail.com

Ida sa...

Hej!

Har delat på fb - ida Banck

Gillar även Vossatassar på fb!

Jag skulle bli glad om dottern kunde få den röd/gul/gröna i storlek 110.

God Jul!

MVH
idapida@banck.se

Nilma sa...

Jag vill gärna vara med!

Jag har delat tävlingen och även gillat Vossatassar på FB under namnet Malin Holm så det blir 2 lotter då :)

Om jag vann skulle jag vilja ha en storlek 120 i rosa/gul/grön/vit! :D

nilmablogg@gmail.com

SoffiZ-Oliwer och Towas mamma :) - Tävling i bloggen! sa...

Jag är självklart med! Har delat på facebook (Sofia Eriksson)

Om jag vinner skulle jag vilja ha blå/grön i strl 120 :)

Sooffiz@hotmail.com

Carola L sa...

Blå 120 skulle jag vilja vinna

Delat & gillar på FB (Carola Lind)

carola(at)officefixarn.com

Cicci sa...

Delat på FB.

Om jag hade turen med mig så önskar jag den blåaktiga i strl 100.

Trevlig dag. :)

ciszi@hotmail.com

Bodil Hervén sa...

Jag vill verkligen vara med och tävla.
Jag vill gäran ha en morgonrock i storlek 120 i rosa, gul, grön.
Jag har gillat icg dekat op FB.
(herven66@hotmail.com)

zasata sa...

Hej,
jag är med!
vill vinna denna blåa i stl 100.
Har delat på FB och även gillat för extra stor chans att vinna en julklapp :)

Kram

Veronica - mamma till tre prinsar sa...

Klart vi är med =)

Har delat på Fb - Veronica Bredland Bråten
http://www.facebook.com/profile.php?id=602052236&ref=tn_tnmn

Hoppas vinna den blåaktiga i stl 100 =)

Gillar på FB - Veronica Bredland Bråten

Så två lotter...

veronica_134@hotmail.com

Anonym sa...

Jag är med i tävlingen! Sara Högerman.

Matilda N. sa...

Jag har gillat på facebook och önskar om jag vinner den blågröna rcke i strl 100.




matilda-nasholm@hotmail.com

emelie-mamma till elliott och leila sa...

jag gillar och jag har tipsat i facebook - Emelie Mari a johansson eller emelie.johansson3 heter jag

skulle vilja vinna en blå i strl 100

emjo_83@hotmail.com

Annelie sa...

Hej! Jag är med.

Visste inte riktigt hur man delade, så jag gillade inlägget och sedan delade de på min facebook sida via facebook. Hoppas de går bra? Såg ingen dela knapp här nämligen.

Jag skulle vilja vinna den rosa i storlek 100, men egentligen spelar storleken ingen roll, hon får ha den när de går om vi vinner! :D Håller tummarna.
Kramar från oss.

Gillar Vossatassar på facebook nu också!

Anonym sa...

Åh vilken mysig!
Har både delat och gillat på fb!
En grön i minsta storleken skulle min gudson bli kanonglad över!

/Kajsa (info@kajsalago.com)

Mia sa...

Länk på bloggen:
http://woodland.blogg.se/2011/december/kalender.html#comment

En grön i storlek 100 skulle vara den ultimata julklappen åt Max.
Hans börjar bli i minsta laget.

Christina sa...

Vilken härlig morgonrock! :) Skulel va perfekt till stora sonen! :)

Skulle jag vinna skulle jag välja den blåa i stl 100.

Har delat & gillat vossatassar på FB! :)

/ Christina

Helene sa...

Hej jag är gärna med och tävlar! :)

Har gillat inlägget så det syns på min fb, Helene Wiklund.

Jag skulle vilja vinna den blå i minsta storleken den finns i, alltså 100.

Gillar vossatassar sedan tidigare på fb, Helene Wiklund

helenewiklund@hotmail.com

Sara sa...

Jag är med i tävlingen som jag skrev där upp men glömde skriva att jag skriva om jag skulle vinna vill ha rosa storlek 100

Anonym sa...

Jag är med! Om jag vinner vill jag ha rosa stl. 100

Angelica sa...

Klart jag är med :D
Delar tävlingen på facebook och gllar sedan tidigare vossatassar :D
Angelica Broman

Storlken 100 och den blåa :D

diana sa...

jag har delat. skulle vilja vinna den rosa i stl 110... diana larsson

Jenny Sjöberg sa...

Jag är med. Har gillat Vosstassar på fb och inlägget.
Tävlar om en rosa i storlek 90.

jenjonsjoberg@hotmail.com

Johanna sa...

Jag är med, har delat och gillat, Johanna Eriksson.
Vill gärna vinna den blåaktiga i strl 110.

johanna.eriksson87@hotmail.com

Marcus sa...

Delat på FB
Gillat på FB

Vill vinna den röda i strl 100.

marcus@bustass.se

alexandra blivande 2 barns mamma sa...

jag vill mer än gärna vinna en blå i strl 100 till Tove.
jag delade ditt inlägg på fb ( alexandra axdal dahlberg)

och självklar gillar jag även vossatassar på fb

kram kram
alexandra blivande 2 barns mamma
axdal@me.com

Erika sa...

Vi är med och tävlar :)

har delat på fejjan också.

Agnieszka-2barnsmorsan sa...

Är självklart med och tävlar! Skulle vilja vinna en rosa i storlek 120 till Nova!

Delar inlägget på fb och gillar även deras hemsida!

kram kram

stina sa...

Hej!
Jag är med och om jag vinner skulle jag vilja vinna den röd,grön,gula i stl 100 :-)

Jag har delat på fb och gillar vossatassar (Stina Gu)

Kram Stina
fladdor@gmail.com

Jessica sa...

Vi vill vara med i tävlingen! :-) Vinner vi vill vi gärna ha den röd/rosa morgonrocken i storlek 100. För att maxa chanserna har vi delat evenemanget och gillat Vossatassar på facebook. :-)

/Jessica & Lykke

Jenny Morén sa...

Hej!
Jag har länkat och hoppas på att vinna en mysig julklapp..:)
Rosa i strl 120 skulle vara fint.
Kram Jenny Morén

VS - Anna sa...

Hej!

Så gosig morgonrock, den vill man ju mysa i som vuxen...

Delar och gillar på Fb.

Önskar en blå 120 om vi vinner!

//Anna

PetramedAochE sa...

Har delat och önskar mig en rosa i storlek 120 =)

Kram Petra

CissiG sa...

Önskar mig den blå i stl 110 till min son som älskar att ta på sig en varm skön morgonrock när han är härligt nybadad.
Härlig blogg!!
Mvh Cecilia Grip

Ewa (mamma till 6 döttrar) sa...

Har delat ut och vill så gärna vinna en morgonrock åt mitt barnbarn som är bara 10 månader yngre än sin moster, min lilla Fralla :)

Så att de yngsta mostrarna kan ge sin systerson morgonrocken i julklapp :)

90/104 vore underbart i blågrön :)

Lili sa...

1.Jag är gärna med och tävlar!

Har gillat inlägget och delat tävlingen.

Jag skulle vilja vinna den rosa i storleken 100.

2.redan gillat vossatassar sedan tidigare på fb med namn Lili Ying.

Hoppas på tur!
mail:he-jasmine@163.com

Anonym sa...

Jag önskar er blå storlek 120 :)
Önskar och håller tummarna <3

Kram lotta
lottis.mansson@gmail.com

Helen Hedman sa...

Pojkfärgen vill jag ha om jag vinner :)

Har gillat och delat på fejjan :)

Stina sa...

Jag tävlar gärna om en rosa i storlek 100/110
JAg har delat på fb och gillar vossatassar på fb.
Hoppas på lycka =)
stinanymo@gmail.com

pernilla sa...

är med =) blå grön st 100. delat å gillat! sundqvist91@hotmail.com

Kristina K sa...

100 blå

Gillar på fb Kristina Karlsson

http://www.facebook.com/#!/permalink.php?story_fbid=227891113946592&id=100002633551029

kicki_m1@hotmail.com

Anonym sa...

Jag är med :) Har delat och gillat på fb :)
Gabriella Saetran

Skulle jätte gärna vilja ha en blå grön i strl 110 :)

Petra - mamma till Kevin och Nathalie sa...

Klart jag vill vara med, har delat på FB :)
Gillar oxå vossatassar på FB Petra Johansson

Vinner vi skulle vi välja Den Rosa i Stl 100 :)

Kramkram
Petra.johansson87@hotmail.se

Annelita sa...

Vill givet vara med, delar och gillar. :) Önskar den blå/gröna i strl 100.

annelitafanqvist@hotmail.com

Sandra Pettersson sa...

Har gjort allt man ska och hoppas på en blå i strl 100.

Sandra Pettersson fd Larsson

sandralarsson73@hotmail.com

Linda sa...

vill absolut vara med och tävla och jag delar och gillar på FB (Linda Granberg)

jag skulle vilja vinna en rosa i stl 100 till min Maja

Kram Linda
karlssongranberg@hotmail.com

Gloria sa...

Hej! Jag vill vara med och tävla!
Den blå-grön-gula i stlk 100!
Gillar o delar på fejjan.

Anonym sa...

Hej!
Jag är självklart med och tar en extra lott också, jag gillar och delar på fb under anna m rautila och nu hoppas jag att en grön/blå/gul i strl 110 ska hitta hem till oss och vår 4-åring!

Ha en fortsatt härlig kväll, så hörs vi säkert i morgon igen :)

Kram Anna, mr22ga@hotmail.com

Therese Mineur sa...

E gärna med :-) Delar på fb och vill ha en rosa i stl 100 om jag vinner.
Ha det så bra, kram Tessan

Anonym sa...

Nu har jag gillat och delat på FB. Hoppas på att vinna NAVY i stl 120.

/Erika Backberg

Fnulan sa...

SUPER!!
Jag har länkat på vår "Bloggisarnas tävlings sida" =)
Jag lägger in länk på min blogg med på tävlingssidan. Gillar också.

Jag hoppas på den rosa aktiga och st 92.
Kram

Linda sa...

jag är med. rosa i strl 110,
delar på fb

Anonym sa...

Håkan Nilsson
mrcracker.daniel@gmail.com

Skulle ju passa jättebra på min gudson,
Jag tar gärna den i färgen Navy och i storlek 100 :)

Delar tävlingen på facebook.
Gillar Vossatassar på facebook

Anonym sa...

Håkan Nilsson
mrcracker.daniel@gmail.com

Den skulle passa jättebra till min gudson.
Skulle vilja vinna den i färgen Navy och i storlek 100.

Delat på facebook
Samt gillat vossatassar på facebook.

Mys sida sa...

Gillat och delat på facebook.
Vill gärna vinna till mitt barnbarn. Strl 120 rosa.

Linda sa...

Jag har både delat på facebook och gillat Vossatassar där.
Om jag vinner vill jag gärna ha en rosa i storlek 120.

JoHaNNa sa...

delat på fb: johanna hellberg
gillar även på fb med samma namn.

jag skulle vilja vinna den rosa, gula, gröna i str. 100

Sandra - mamma till Molly sa...

1. Jag gillar på Facebook och gillar! (Sandra Li)

2. Jag skulle vilja vinna den rosa/gröna/gula i storlek 100 :)

/Sandra
sandra.li@hotmail.com

Anonym sa...

Har delat på fb och
gillat vossatassar.Om jag vinner önskar jag mig den mysiga rosa morgonrocken i strl 120 till minstingen.

mvh Linda (Byström)

Anonym sa...

Har delat på fb och
gillat vossatassar.Om jag vinner önskar jag mig den mysiga rosa morgonrocken i strl 120 till minstingen.

mvh Linda (Byström)

Maya sa...

Så nu gör jag lite reklam för din Juklappstävling på min Facebook sida .)
https://www.facebook.com/pages/Mayas-Lilla-Lusthus/221738617892051

EN MÖLNBOBOS LIV - MELVINS MAMMA sa...

Jag är med.

en blå i stl 120 vill jag vinna.

Gillar på FB, Anna Karlsson

Har länkat på FB (Anna Karlsson). Länkat till Muppsansidan (om jag lyckades), men du ser det kanske ändå eftersom vi är vänner.

blogg@annakarlsson.se

sandra sa...

gillar på facebook skulle vilja vinna den blå varianten st 98 kram

Annika - drömmen om 11 barn [tävlingar i bloggen] sa...

Jag är med och tävlar om den blå/grön/gula varianten i storlek 100. Superfin, och skulle klä Rasmus riktigt bra! :)

Delar på facebook (Annika Nilsson Pettersson) och har även klickat i "gilla" såklart! <3

2. Givetvis gillar jag även Vossatassar på facebbok

Kram Annika
familjenpettersson@hotmail.se

Martina sa...

Delat tävlingen på facebook, https://www.facebook.com/#!/martinastolt

Jag vill ha den rödaktiga varianten i storlek 120.

Extra lottchans: Gillar Vossatassar på facebook sedan Barnshopping.se´s event.

(martipey[at]hotmail.com)

Sanna sa...

Jag är gärna med och tävlar, och önskar vinna den rosa/gula/gröna i storlek 110/116 (eller likvärdig storlek) till min dotter Alva.

Har delat på FB (Sanna Kaakinen).

Har gillat på FB (Sanna Kaakinen).

Kram Sanna
mammasvardag@hotmail.com

Malin sa...

Hoppas på en blå storlek 120 :)

Mamma Russin sa...

Hejsan..

Jag vill vara med och tävla om en morgonrock till min lilla loppa.. stl 120 och rosa skulle passa bra. .:)

enburkrussin@bahnhof.se

Lilian sa...

Är gärna med och tävlar om den röda varianten av morgonrocken. vet inte riktigt hur de storlekarna funkar som är 100-120 men tar den som passar en 3åring, typ 100 eller? :) Delat på fb och gillat, Lilian Levin.

Anonym sa...

En blå-grön i storlek 100 cl skulle passa perfekt.
anle@hotmail.se
Anne

jessamy sa...

Jag har gillat och delat på facebook. Linnéa Möller

Har även länkat i min blogg =) Storlek 110 skulle vara perfekt :)

Christina 4 barnsmamma och mormor sa...

Jag är gärna med och tävlar! Om jag har turen att vinna vill jag ha den blå/gula st 120 till min son Kalle.
Har delat på fb(Christina Kaakinen) och
gillat vossatassar.
stina38_@hotmail.com

Nadia Walaf sa...

Gillat & delat på facebook.

Om jag vinner önskas den blå i stl 120.

Anonym sa...

Är gärna med och tävlar. Jag har gillat Vossatassar på face book och delat denna tävlingen därifrån till min face book.

Om jag har den stora turen att vinna så önskar jag mig en blå i storek 110.

anette meg carlsson
nettan.klar@gmail.com

Anna-Karin S sa...

Önskar vinna en fin morgonrock i strlk 100 till gudsonen. En grön/gul/röd blir superfint. Har delat på FB också!

Mejl: annakarinhaara@hotmail.com

Elin Meijer sa...

Har delat :-) Vinner jag så skulle en morgonrock med blåa prickar i storlek 120 passa min son :-)

Pernilla Nilsson sa...

Den söta rosa skulle bli en mysig julklapp till min lilla dotter att mysa runt i under julen.
Delar och gillar på facebook

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos