Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
lördag 10 december 2011

JULKALENDERN–LUCKA 10

julkalendern_10_philips

I lucka nr 10 ligger Philips bakom,

denna gång med en vinst till oss mammor/tjejer Ler 

 

Pris: Plattång från Philips

Med den här stylern från Philips kan du skapa den naturligt raka looken med precis rätt volym för ditt hår. Snabbt, skonsamt och enkelt. Läs mer om den på Philips hemsida.

Tävlingsregler: Dela tävlingen på facebook och lämna sedan en kommentar nedan om att du är med i tävlingen.

Extra lott: Gilla Philips Avent på facebook.

 

Tävlingen avslutas den 17/12, kl. 21.00 Lycka till allihopa!

79 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!
Jag vill självklart vara med även jag,
så hoppas jag att Philips ska förgylla min dag!

Gillar och delar på facebook såklart!

Stor kram så länge!

Anna M Rautila
mr22ga@hotmail.com

Anna B sa...

Klart jag är med, delar på fb - Anna Berglund och håller tummarna

hillevianna@hotmail.com

Sofie sa...

1. Jag delar pà FB-loggen: Sofie Lindholm
http://www.facebook.com/profile.php?id=100002006960138&sk=wall

2. Gillar pà FB - Sofie Lindholm

citcit.kuruyemis@gmail.com

Ötjejen sa...

Jag vill gärna vara med!! Har delat tävlingen på FB!
För extra vinstchans gillar jag på FB - Sandra Skoog

sandra77skoog@gmail.com

Kristina Karlsson sa...

Wow, vilken toppenvinst!

Jag har delat
http://www.facebook.com/#!/permalink.php?story_fbid=104551826331245&id=100002633551029

Gillar på Fb för en extralott :-)
Trevlig helg!

kicki_m1@hotmail.com

Susanne L G sa...

Jag är självklart med idag också! :)

gotland(at)speedmail.se

Lina sa...

Delat på FB och är självklart med idag med :)


johanssonlina84@hotmail.com

Anna Ka M sa...

Jag är med och tävlar. Har delat här: http://www.facebook.com/mclarenkaili/posts/251875804875671

och gillar Philips Avent i namnet Anna Ka M

mclarenkaili @ gmail.com

Barnboksbloggen sa...

Jag både gillar och delar (Carola Lindström)

sandra sa...

denanna mamma är sjä'lvklart med_! delat på fb och gillat på fb namn sandra leinonen

Anonym sa...

Jag gillar och delar och får en extralott med!!

Anette Eriksson
manettan@gmail.com

Sandra Nyberg sa...

Har delat på facebook och även gillat Philips Avent på facebook. Hoppas nu på tur :)

/Sandra Nyberg
(glittter_flikka@hotmail.com)

Pernilla Nilsson sa...

Självklart med :)
Gillar och delar på FB

ANGELICA.BLOGG.SE sa...

Delat på FB! Är jättegärna med :D

angelicamansson92@hotmail.com

Sofia Everlönn sa...

Precis vad jag behöver nu när håret återfått sin förra längd! :-)

Gillar och delar :-)

Anonym sa...

Jag är jätte gärna med =)

"Camilla Millah Öman"

Kram // Millah
millahoman@hotmail.com

Patience -18 & mor till Damien sa...

ååh, hoppas jag har turen på min sida nu för en jag använder nu fastnar mitt hår i "spännena" så blir några tussar som dras av varje gång jag använder en :/

Paaatypalm@hotmail.com

Helen Hedman sa...

Självklart vill jag vara med och tävla om en platttång :D

Gillat och delat

//Helen Hedman

Lili sa...

1.Jag är med.
delat tävlingen på facebook med namn Lili Ying.

2.redan gillat Philips Avent på facebook med namn Lili Ying.


mail:he-jasmine@163.com

veronica sa...

jag är gärna med,

jag har delat på facebook (veronica hedlund)
www.facebook.se/inka1982

jag har även gillat på facebook

veronicahedlund@hotmail.se

care69 sa...

Jag är med!
FB: C care Regn

care69(at)live.se

Anja Håkanson sa...

Har delat och gillat för en extra lott! :) (Anja Håkanson)

anjahakanson@hotmail.com

Mari sa...

har delat på facebook. Mari Blom heter jag dårå ;)



min mail: mixenpixen@hotmail.com

Unknown sa...

Är med och tävlar även idag!

Har delat inlägget på Facebook och gillat Philips Avent för en extra lott!

Mvh. Johanna Friman
johanna.friman@gmail.com
tvabarnsmorsan.blogspot.com

★ Katta- Mamma till Bell, Melvin & Nova★ sa...

Jag är med och tävlar.

Har delat tävlingen på fb.

kattaaa@ymail.com

Anonym sa...

Vill också vara med och tävla!
MARTA RZEPISKO r_z_epka@hotmail.se

sofia sa...

Med :D





Har gillat på fb också.

qat sa...

Ååååh! Vlken bra tävling! Vem kan säga nej till nåt sånt här? :D

Jag har delat/gillat tävlngen (som ana lund) och även gillat Philips Avent på Facebook.

ienannandelavlivet@live.se

Madde - Julkalender sa...

Klart jag är med. :)

Delar på fb.
Madelen Jansson.

Gillar även Philips på fb. Madelen Jansson.

Kram madde.
jansson_madelen@hotmail.com

Christina 4 barnsmamma och mormor sa...

Jag är gärna med!
Gillat Philip sAdvent på fb (Christina Kaakinen)
Delat på fb.
stina38_@hotmail.com

Sara, mamma till tre små troll sa...

Jag är med och tävlar, gav bort min plattång till min syster när hennes gick sönder och det ångrar jag bittert idag. Har delat och gillat på fb där heter jag Sara Pettersson

Mail:sweetzazza@hotmail.com

Jannicke sa...

Jag har gillat både blogginlägget och Philips Avent på Facebook - Jannicke Nyqvist

Pillargontanten sa...

Skulle absolut behöva en sån....
Delat på facebook, och kommenterat :)
Håller tummarna:)

Jeanette S sa...

Jag är gärna med och tävlar!

God jul!

Rebecca sa...

Har delat och gillat på Facebook. :)


Mail: geshiia@live.se

Anonym sa...

En plattång behöver jag verkligen. Jag är med!
roennlid@yahoo.se

Anonym sa...

Jag är gärna med.
pallella@spray.se

Anna me_anna@spray.se sa...

jag är med, delat (anna hägg)

Lilian sa...

delat på fb: lilian levin

Syndare sa...

Jag vill jättegärna va ned o tävla, har delat på fb och gillar också för extralott.

Skulle verkligen behöva en bra platttång för mitt vågiga hår, jag använder fortfarande min kombinerade platt och våffeltång fårn 80-talet!!!! Den är inget vidare kan jag säga... skulle va guld o vinna denna.

Emma Lisa Magnusson C

Carolina sa...

Jag är gärna med!
Har delat inlägget och gillar Philips Avent på FB sedan länge. (Carolina Åhsberg=

E-post: carolina.ahsberg@telia.com

Heidi sa...

Jag är med och tävlar! Delar såklart med på FB! Hoppas på tur!

Heidi sa...

glömde min mail! hr.rundberg@me.com ;-)

Anna-Carin W sa...

Jag är med :) Har gillat på FB (A-C Wikberg) och delat såklart. Håller tummarna!
annacarinw(at)telia.com

Åsa sa...

Jag vill vara med, mitt hår är platt men jag tror att man kan få mer volym änd av en plattång, eller hur?!

Åsa sa...

glömde mailadressen

aasa.ullstrom@gmail.com

En småbarnsmamma vill bli julvacker med detsamma!

Sanna H sa...

Jag vill vara med och tävla! Delar oxå :)


sanna.hederstedt@telia.com

Emilia sa...

Jag är med och har delat!

Min mamma har ingen plattång och skulle verkligen behöva en vissa dagar. Så om jag vinner ska min mamma få den och hon skulle bli så lycklig :)

Helene sa...

Jag är gärna med och tävlar! :)

Har gillat tävlingen så den syns på min logg, Helene Wiklund. :)

Sen gillar jag Philips avent, Helene Wiklund


Helenewiklund@hotmail.com

Nettan sa...

Klart att jag vill vara med. Jag hoppas på vinst så att jag kan få till mitt hår så som jag vill ha det :)

Veronica - mamma till tre prinsar sa...

Jag är med Har tipsat på fb - veronica bredland Bråten

veronica_134@hotmail.com

Anonym sa...

Delar och gillar på FB.

Vill så gärna vinna!!!

Victoria Svensson Utas
victoria@svenssonutas.se

Stephanie sa...

Jag är med och tävlar. Har delat på min facebook ( Stephanie Rönning )

Zandra S sa...

Åh, skulle göra vad som helst för detta pris, då min plattång gick sönder för en vecka sedan, och jag är helt beroende utav det, men har inga pengar och abslout inte nu i jul-tider! Skulle vara den PERFEKTA julklappen, och vara GULD värd!<3 Nu kan jag bara hålla alla tummar & tår jag har, STENHÅRT! ;P

Har delat på faceook. Heter Zandra Svantesson där:)

Och gillat philip's sida på facebook:)

Mejl: zandra_svantesson@hotmail.com

johanna med tyra och otto sa...

Jag är med och tävlar, min plattång är verkligen urdålig, gammal som gatna haha..

Jag har delat och gillat på fb:)

hoppas

sweetjutta@hotmail.com

Lotta m åtta sa...

Självklart med!

Har delat på facebook, Lotta Sundin

Tar även en extralott och gillar Philips Avent =)

lottasundin6@hotmail.com

Johanna mamma till 2 prinsessor sa...

Jag är med och tävlar :)
gillar på fb
håller tummarna di två
att vi turen få
även om jag håller hårt
hoppas jag att detta blir vårt

EN MÖLNBOBOS LIV - MELVINS MAMMA sa...

Jag är med, gillar och har delat på FB (och taggat dig) heter Anna Karlsson

Även delat här

http://molnboanna.blogg.se/2011/december/philips-1712.html

blogg@annakarlsson.se

Pia Li sa...

Hejsan!

Är gärna med och tävlar!

Har delat på FB! (Pia Li)
Gillat Philips Avent på FB för en extra lott

Om turen är med mig, så ska min dotter få den i julklapp av tomten!

Håller nu tummar och tår, för allt vad det går! Så hon den i julklapp av tomten får!

Kram
Pia

Anonym sa...

Jag är gärna med. Gillat Philips Avent på FB för en extra lott. Har delat tävlingen här: https://www.facebook.com/qoolaqvinnor?ref=ts#!/profile.php?id=1416849716
Blir säkert en go klapp av den här i jul om jag har turen att vinna!

Julhälsningar
Elisabet A.
in_cava_vita@hotmail.com

Anna Krentzel sa...

GIllar på fb och delar på fb med mitt namn Anna Krentzel... Nu håller jag tummarna

Linda sa...

jag är med och delar på fb =)

Liza Engström sa...

Jag vill vara med och tävla!

Har delat på FB (Liza Engström)

Gillar även Philips Avent för en extra lott.

engstrom-jonsson89@hotmail.com

Anette Jonsson sa...

Tassar in för att se vad som bjuds på idag och jag säger glatt, denna vill jag vinna. Om inte annat så lägger nog äldsta jäntan beslag på den.
Xtra lott,Gillar.
Har även delat på fb.

Kram Anette Jonsson (fb)
hockeytossan@hotmail.com

Johanna sa...

Är med och har delat, Johanna Eriksson.

Elin J sa...

Hej hej klart att man är med!

Har gillat på Fb elin jonsson där för en extra lott!

*håller tummarna*

KRAM

Sanna sa...

Åh, vilket pris. Jag är gärna med och tävlar, har delat på FB (Sanna Kaakinen) och gillat på FB förstås.

Kram Sanna
mammasvardag@hotmail.com

jenn sa...

Klart att jag vill prova lyckan!Roligt med en grej till mig sjalv!Jag har tipsat pa Fb med namnet Barbados jenn!

Linn Andersén sa...

Delat och hoppas på tur! mitt raka tråkiga hår kan behöva hjälp att få liv

Andersen.Linn@hotmail.se

Sofie sa...

delat :)
soooffie@gmail.com

Malin.L sa...

Självklart vill man inte missa chansen till lite nya skönhets verktyg! GILLAT.

Tina sa...

självklart vill man även vara med på denna tävling :-)
Har både gillat och delat på FB.

Mvh Tina
martinaljungmark@hotmail.com

Linda D sa...

Gillar, delar o hoppas på vinst =)

Lisa Ivarsson sa...

Gillar och delat på FB och skulle verkligen behöva denna då min gått sönder..
Och nu innan jul går man ju inte direkt att köper till sig själv.. ;)

lisaivar@bahnhof.se

Lisa Ivarsson sa...

Gillar Philips på FB med såklart glömde jag skriva.. :)

lisaivar@bahnhof.se

ghoosthouse sa...

Jag är med och har självklart delat
Carina Caspersen

Elin sa...

Jag är mer än gärna med och tävlar :)

Har delat på FB (Elin Sand)

Gillat även Philips på FB (Elin Sand)

Håller nu tummarna för en underbar julklapp till mig själv ;)

Kramar Elin
elin.sand@live.se

Sandra - mamma till Molly sa...

Hej, jag är gärna med! :D

1. Delat på Facebook; https://www.facebook.com/SandraLi87

2. Gillar också! (Sandra Li)

/Sandra
sandra.li@hotmail.com

Caroline-Mamma till Noah sa...

Hade varit en fin julklapp till mig själv:)

Delat och gillat på fb- Caroline Jönsson

carolinejonssson@hotmail.com

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos