Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
onsdag 14 december 2011

JULKALENDERN–LUCKA 14

julkalendern_14_playmobil

I dagens lucka ligger en riktigt bra julklapp till barnen,

PLAYMOBIL står bakom lucka nr 14.

 

Pris: En vinnare av ett stort leksaksset/farm från PLAYMOBIL

 

Tävlingsregler: Dela tävlingen på din facebook och lämna sedan en kommentar nedan om att du är med i tävlingen.

 

Tävlingen avslutas den 18/12 kl. 21.00 Lycka till!

 

PLAYMOBIL hittar du hos bl.a BR Leksaker, Lekmer, Toyland och Dodde.

84 kommentarer:

Anonym sa...

Jag är gärna med och tävlar min dotter skulle älska detta!
Miria
luzen_89@hotmail.com

veronica sa...

jag vill jätte gärna vara med..

jag har tipsat på facebook (veronica hedlund)

www.facebook.se/inka1982

veronicahedlund@hotmail.se

Linda D sa...

Å den där skulle vara kanon att vinna =)

Barnboksbloggen sa...

Vilken supertävling! Min dotter skulle bli superglad om vi har turen med oss för en gångs skull.

Jag har delat på FB.

Jonna Nilsson enkulls sa...

Jag är gärna med och tävlar :) har delat på Facebook!

Veronica - mamma till tre prinsar sa...

Åh, jag vill gärna vara med.
Har delat på fb - veronica bredland bråten

Håller tummarna hårt!

veronica_134@hotmail.com

Lina sa...

Delat, I´m In !! :)


johanssonlina84@hotmail.com

sandra sa...

jag är sbsolut med! delat på fb namn sandra leinonen.

mvh
sandra
mejl zazza_zazzza@hotmail.com

Anna Krentzel sa...

Jag är med och tävlar...

Sofie sa...

Jag är gärna med och delar pà FB-loggen - Sofie Lindholm

http://www.facebook.com/profile.php?id=100002006960138&sk=wall

citcit.kuruyemis@gmail.com

Annelie sa...

Jag är med!

Har gillat och sedan delat de inlägget. Playmobil är ju en klar favorit så håller tummarna även denna gång! :D

Annelie Bunne
annelie_nor@hotmail.com

Anonym sa...

Delat på facebook - Helena Nena Westberg
nena85@live.com
Håller Tummarna!!

MVH Helena

Esmeralda sa...

Jag är med! Alex skulle älska denna!
malinsundqvist@hotmail.se

katja sa...

Jag är gärna med och tävlar.När det krisar med pengar precis innan jul,vilket alltid är typiskt.Utgifter som man inte räknat med och så står man där med alla pengar slut.Så det här skulle jag vilja vinna åt min son som dessutom fyller år den 28:de december,extra utgifter utöver julen där med. Så nu håller jag tummarna.

Anna sa...

Hej!

Jag har delat på Fb och är gärna med och tävlar!

pernilla sa...

hej är med och tävlar hoppas på vinst till älsklingpojken :) har delar! sundqvist91@hotmail.com

helen hedman sa...

JAg är med och tävlar :D

Helena sa...

Jag är med och hoppas på tur :)
kram Helena
h.antman@hotmail.com

Angelica sa...

Klart jag är med! Underbar julklap jue =)

Angelica sa...

Oj,delar såklart på fb

Johanna sa...

Har delat och vill gärna vara med!

//Johanna Eriksson
johanna.eriksson87@hotmail.com

mammaspring.com sa...

Självklart vill också jag vara med ocj tävla om Playmobile till mina kids. Playmobile är suveräna! Mina barn älskar dem!

Har delat på min FB sida och gillat!

Sofie sa...

Delar självklart!
Soooffie@gmail.com

alexandra blivande 2 barns mamma sa...

jag har delat på fb ( alexandra axdal dahlberg)

kram alexandra
axdal@me.com

qat sa...

Nu har jag gillat/delat tävlingen (som ana lund) och hoppas såååå på vinst till min lille kille i jul! :)

Lili sa...

Jag är med.
delat tävlingen på min facebook med namn Lili Ying.
Hoppas!
mail:he-jasmine@163.com

Lizelotte sa...

Jag vill vara med och tävla. Har självklart delat på FB (Liza Engström)

/Liza
engstrom-jonsson89@hotmail.com

jenn sa...

Klart att jag vill vara med! jag har tipsat pa Fb med namnet Barbados jenn!


jenn2you@hotmail.com

Jeanette sa...

Delat och delat !
Mina barn skulle älska denna roliga sak !

Kramisar J

Jeanette sa...

Delat och delat !
Mina barn skulle älska denna roliga sak !

Kramisar J

johanna sa...

Självklart är jag med på detta!! Delar-johanna andersson

johanna med tyra och otto sa...

Jag har delat på fb: johanna norekvist

Å är med och tävlar.

hoppppas

sweetjutta@hotmail.com

Agnieszka-2barnsmorsan sa...

Har delat tävlingen på fb och hoppas på tur, skulle bli en sån fin julklapp till Nova!

kramar Agnieszka Gackowska

Amanda sa...

Jag delar på Fb och är med och tävlar! Detta är ju en klassiker och Ludwig skulle älska det! ^^

creyla@live.se

Mari sa...

Vill vara med och tävla :)
jag har delat på min facebook. Mari Blom heter jag.



min mail: mixenpixen@hotmail.com

linda - en vimsig mamma sa...

jag är med och har delat på facebook..

Johanna Kenas sa...

Jag vill gärna vinna, håller tummarna och hoppas på tur. :)

Lisa Ivarsson sa...

Åhhh jag vill gärna vinna detta.. :) Plamobil är bland det roligaste barn kan leka med, perfekt att använda fantasin på och hitta på olika lekar..:)

Gilla och delar på FB

lisaivar@bahnhof.se

Anonym sa...

Jag är med och tävlar :-) Har delat http://www.facebook.com/profile.php?id=691496977&ref=tn_tnmn

Mail: Kim_hogberg@hotmail.com

Spuute sa...

Jag är med och har delat på facebook

★ Katta- Mamma till Bell, Melvin & Nova★ sa...

är med o tävlar

har delat på fb - katta markowska

kattaaa@ymail.com

Julia sa...

Jag är med, har delat på fb :) julia.r@comhem.se

Unknown sa...

Jag är med och tävlar! Har delat på Facebook :)

Johanna Friman
johanna.friman@gmail.com
tvabarnsmorsan.blogspot.com

Linda sa...

självklart vill jag vara med!

Emilia - 16 och blivande mamma. sa...

Jag är med! Min lillasyster skulle älska den! :)
Delade med namnet Emilia lindbom.

lovesmillis_95@hotmail.com

Jannicke sa...

Jag är med och tävlar. Har delat på Facebook!

care69 sa...

Jag är gärna med!

FB: C Care Regn

care69(at)live.se

anki80 sa...

delar o hoppaas på vinst sonen har inget playmobil men själv har massa minnen av detta sen man var liten

Anna me_anna@spray.se sa...

jag är med! delat på fb (anna hägg)

Christina 4 barnsmamma och mormor sa...

Jag är gärna med!
Delat på fb (Christina Kaakinen)
stina38_@hotmail.com

Milla sa...

Jag är absolut med! Superpris verkligen!
Har delat på fb, Camilla Lagerman

madelene åberg sa...

Åh vilken julklapp till sonen:-):-)!! delar på fb och hoppas på en snäll tomte bakom lucka 14;-)

Ann C sa...

Jag har delat och är med.
På fb som http://www.facebook.com/profile.php?id=100003021858716

Susanne L G sa...

Jag är med och hoppas på en fin julklapp! :)

Delat på FB.
gotland(at)speedmail.se

Sanna sa...

Har delat på FB (Sanna Kaakinen) och är självklart med och tävlar.

Kram Sanna
mammasvardag@hotmail.com

zasata sa...

Jag är med såklart :)

Fröken M sa...

Åh, traktor tokige lille Viggo skulle fullkomligt älska en egen farm !!
Delar på Fb - Michaela Johannesson

Linda sa...

vill absolut vara med och tävla, skulle bli toppen till min Filip

delar på fb (Linda Granberg

Kram Linda
karlssongranberg@hotmail.com

Elin J sa...

Är med! =)

Susanne med familj sa...

Jag vill vara med, min dotter älskar playmobil, skulle passa perfekt till hennes hästgård hon kommer att få på julafton

https://www.facebook.com/#!/profile.php?id=579571769

Lotta m åtta sa...

Gillat o delat!

Jag är med!

lottasundin6@hotmail.com

Tina sa...

Jag är gärna med och tävlar. Har delat på FB http://www.facebook.com/?ref=tn_tnmn#!/groups/220465145661/

Mvh Tina
martinaljungmark@hotmail.com

Carolina sa...

Jag har delat på Facebook (Carolina Åhsberg) och hoppas nu på massa tur, sonen har blivit helt frälst i sin morbrors gamla Playmobil så nu är det dags för att han får bygga upp sin egen Playmobil-samling. :-)

Håller tummarna stenhårt!

E-post: carolina.ahsberg@telia.com

Pernilla Nilsson sa...

Jag är jättegärna med :) Och har delat på FB såklart!

jenn sa...

Min son skulle bli suuuuper glad om just vi vann, sa klart att jag vill vara med!!1 Jag har tipsat pa Fb med namnet Barbados jenn!

jenn2you@hotmail.com

EN MÖLNBOBOS LIV - MELVINS MAMMA sa...

Jag är med. Har delat på FB

http://www.facebook.com/edtannk (gick inte att tagga dig idag, segt FB)

Har även delat här

http://molnboanna.blogg.se/2011/december/playmobil-1812.html

blogg@annakarlsson.se

Pia Li sa...

Åh, är gärna med och tävlar!
Delat på FB! (Pia Li)

Håller nu tummar och tår, för allt vad det går!
Så kanske barnbarnet detta av tomten får! ;D
Kram
Pia
agnetapiali@hotmail.com

cammie sa...

Gillar inlägget och delat: Camilla f tuschaa

håller tummarna!
min mail: tuschaa@hotmail.com

Emma - william mamma sa...

Åhh vilken toppen tävling, detta hade min son gärna velat ha i julklapp! han älskar att leka med sin bondgård som är i tyg, något han hade älskar är ju detta. Jag ska snart börja plugga och då blir min plånbok lite för snål, hade så gärna velat köpa detta till honom.

* http://lifeofhjorth.blogg.se/2011/december/playmobil-1812.html#comment

*Min hotmail: Emnitus@live.se

*Delat på fb (Emma hjorth)

Nu håller jag tummarna hårt.

Veronica sa...

Delat på fb ( Veronica Vicke Jakobsson)

min lille prins skulle bli jätte glad för detta =)

Helene sa...

Jag är med och tävlar och har gillat inlägget så det syns på min facebook, Helene Wiklund.

Vore bra present till min son. :)


helenewiklund@hotmail.com

ghoosthouse sa...

Jag är med
Har delat på fb
Carina Caspersen

Elin sa...

Jag vill gärna vara med och har delat på FB (Elin Sand)

kramar Elin
elin.sand@live.se

Caroline Andersson - 18år och mamma till Elias sa...

Jag är med och har delat här: http://www.facebook.com/profile.php?id=742543060

caroliinea@hotmail.com

Cecilia A sa...

Jag har delat tävlingen på Facebook och håller nu både tummar & tår! :)

JoHaNNa sa...

jag har delat: johanna hellberg

så jag är med :) jag älskade att leka med playmobil när jag var liten :)

Anette Jonsson sa...

Tjillevippen!!
Delar såklart och vi vill gärna vinna. Klappar till barnen är lite sällsynta i år och hoppas då på några som e mer värdefulla och lekfulla.

Kram Anette Jonsson.

hockeytossan@hotmail.com

Anonym sa...

Gillar och delar, vore toppen till Lillgrabben att få av tomten i år i julklapp. Hoppas stort.

anette meg carlsson

nettan.klar@gmail.com

Anonym sa...

Är gärna med och tävlar. Denna playmobil vore toppen att vinna till lillgrabben i julklapp. Gillar och delar på face book.

anette meg carlsson

nettan.klar@gmail.com

Carola L sa...

Jag är med och har delat på FB (Carola Lind)

carola(at)officefixarna.com

Under min himmel sa...

Jag är med!

Hoppas det landar hos min Lillfis <3

Elisa

nordelia@live.se

Anonym sa...

Jag har en son som skulle bli själaglad om han fick ett sånt fint Playmobilset.
Jag har fixat fb.

mvh

Robine Mebus
volino@live.se

Josephine- Mamma till Elika & Nick sa...

Det här skulle ju bli en toppen julklapp till barnen =) Så nu hoppas man på vinst... Har delat!

Linnea- Blev mamma som 17åring sa...

Kastar mej in i tävlingen och hoppas på tur!

Denna farm från playmobil hade blivit den perfekta presenten till våran dotter som fyller 5år den 3 Januari :)

Har länkat på facebook
http://www.facebook.com/#!/pages/Linneagranstrombloggse/240107682718546

mail: linnoea_89@hotmail.com

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos