Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
söndag 4 december 2011

KLICKAT HEM TILL MIG SJÄLV

tatuering_rabatt

Som jag har väntat på att en tatueringsdeal skulle komma igen på Groupon så jag kunde klicka hem det till mig själv. Missade ju förra gången!

Så idag så kom erbjudandet igen – en timme för endast 199kr eller 3timmar för 599kr – jag slog till på 3timmar direkt. Jag ska tatuera in båda barnens namn på handlederna och även sugen på någon stjärna på nåt fint ställe Ler Shit så jag längtar – det var nog fem år sen jag tatuerade mig, då vi var i Bulgarien och Amanda blev till, hihi..

Slå till du oxå på dagens deal innan den blir slutsåld!

3 kommentarer:

Agnieszka-2barnsmorsan sa...

Det är ju synd att alla bra deals och så är i storstäderna.......:( Annars hade man ju lätt köpt denna!

Cornelia sa...

åå vad bra pris! :)

Therese sa...

snygg blogg! :)

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos