Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
söndag 4 december 2011

GYMNASTIKUPPVISNING

ATT01702

Igår var hela familjen till Åkeshov och såg på Tilde´s gymnastikuppvisning. Shit jag är alldeles för blödig för sånt – direkt då 4åringarna kom ut och gjorde deras uppvisning började jag att böla. Så himla duktiga!

Uppvisningen tog nog närmare två timmar – trots det var det bara Alvin som ruttnade och gick ut efter halva tiden. Amanda hon stortrivdes – stod upp och försökte dansa med i dansnumren och började genast tjata om att få börja träna gymnastik Förvånad 

Efter uppvisningen for alla hem till oss och vi mumsade smörgåstårta som jag gjort och drack glögg och myste. Kinectet åkte upp och kvällen avslutades med en bowlingturnering.

0 kommentarer:

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos