Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
måndag 12 december 2011

EN HELDAG TILLSAMMANS

ATT00075ATT00078

ATT00084ATT00087

Gårdagen blev helt underbar med Amanda, vi började med julmarknaden i Kungsträdgården, lite liten men helt okej ändå. Amanda hade inte gillat om den var större, hahaha… Köpte godisremmar, hälsade på tomten, kikade på alla som åkte skridskor sen insåg vi att Amanda tappat en vante så då fick vi gå till Lindex och köpa ett par nya. Ett par lila skulle hon ha, det var ju hennes nya favoritfärg, inte rosa längre alltså. Ler med tungan ute

Promenerade vidare till Sergel och hämtade ut våra biljetter, köpte lite popcorn och sen såg vi på Happy Feet 2 i 3D. Faktiskt min första 3D film och måste säga att det var himla coolt Skrattar Många gånger var man nästan helt säker på att kunna ta på filmen!! Otroligt snygga brillor va?

Amanda träffade på Alvin och gänget utanför som hon poserade glatt med, tydligen så släpps en tredje film av dom på juldagen, den kan vi ju inte missa.

ATT00081

3 kommentarer:

£lli£ sa...

Så mysigt!=)
Kram

♥ Sojka ♥ sa...

Vad jag önskar att jag hade en Donut i handen nu. =P Mums..

ANGELICA.BLOGG.SE sa...

Men gud så mysigt :D
KRAM http://angelica.blogg.se

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos