Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
söndag 18 december 2011

JULKALENDERN 2011–LUCKA 18

julkalendern_18_zoega


Bakom lucka nr 18 så ligger Zoéga!



Årets finaste kaffeblandning bjuder på krämig nötighet och lång kryddig eftersmak när toner av nougat möter pomerans i ZOÉGAS Julkaffe, årgång 2011. Julkaffet rostas och mals bara i en begränsad upplaga och finns i handeln från mitten av november - året ut.



Pris: Två juliga kaffekit + annat smått och gott från Zoéga



Tävlingsregler: Dela tävlingen på din facebook, lämna sedan en kommentar nedan om att du är med i tävlingen.



Tävlingen pågår till den 23/12 kl. 21.00 Lycka till!

76 kommentarer:

Esmeralda sa...

Jag har delat och jag är med :)

Lotta med åtta sa...

Jag är med!
Gillat o delat, Lotta Sundin.

Ha en bra dag.

lottasundin6@hotmail.com

Jeanette sa...

Delat på fb såklart !
Kaffe är gott :-)

/Jeanette

Jeanette sa...

Delat på fb såklart !
Kaffe är gott :-)

/Jeanette

Caroline-Mamma till Noah sa...

Jag har delat och vill vara me =)

Pernilla Nilsson sa...

Jag har delat och är med :)

maria sa...

har delat =) så jag är med!

sandra sa...

iam in, gillat och delar

Johanna sa...

Ååh, vi älskar kaffe här hemma och skulle gärna vilja vinna detta fina pris! Nu har kaffebryggaren också gått sönder så det vore ett bra tröstpris att komma en bit på traven med en ny kaffeupplevelse! :)

Anonym sa...

Klart jag är med! Kaffe kan jag inte leva utan :)


Miriam
luzen_89@hotmail.com

Linda D sa...

Gillar, delar och är med i tävlingen! =)

missjoi sa...

självklart med..

johanna andersson på face

care69 sa...

Jag är med!
FB: C Care Regn

care69(at)live.se

Marie-mamma till Noel&Matheo sa...

E gärna med och tävlar.. kaffetokig som jag är! =)

Har gillat och delat... Marie Löfving på facebook...

Ha en trevlig fjärde advent! =)
//Marie

greatforever@hotmail.com

Helena sa...

Vilken rolig lucka, jag är med och hoppas de får flytta hem lite juligt kaffe till mig.

Take Care :)

Anonym sa...

Gillar och delar är gärna med och får chansen till att smaka en god kopp kaffe!!

jessica_hellstrom@hotmail.com

helen hedman sa...

Jag är med! Delat på FB :)

//Helen Hedman

Fröken M sa...

Åh, ännu en härlig lucka !!

Just Zoegas julkaffe är min nya favorit. Jag har redan avverkat 4 förpackningar och misstänker att det är dags att börja "hamstra" inför våren om man ska få fortsätta njuta av kaffevärldens goda !

Jag delar såklart på fb - Michaela Johannesson

Ha e härlig 4:e advent ! kram

Maria sa...

Jag är gärna med oxå! Har gillat & delat på fb-maria emilsdotter.

Lät gott:)

scorpion_m4@hotmail.com

Linda Olsson sa...

Jag är med! :)
Gillar och delar på facebook! (Linda Olsson)

Kram!

linda.olsson@hotmail.com

Mari sa...

jag är med i tävlingen. har delat på facebook, Mari Blom heter jag.


min mail: mixenpixen@hotmail.com

Jeanette S sa...

Jag är gärna med och tävlar! Älskar kaffe!

qat sa...

Jag har såklart delat/gillat på facebook (som ana nordlander lund) eftersom zoegas är mitt absolut favoritkaffe. :D

Min mejl är ienannandelavlivet@live.se

Elin J sa...

Hej Hej klart att man är med!

*håller tummarna*

KRAM

Hellolinda sa...

Älskar Zoegas kaffe! Och årets julkaffe var topp verkligen :)
Linda Pettersson på facebook.

hellolinda.blogg[at]gmail.com

Ötjejen sa...

Jag är gärna med!
Har delat på Facebook!

Sandra Skoog
sandra77skoog@gmail.com

Jennie Gulliksson sa...

Jag vill vara med, älskar Zoegas!! Delat på Fb!

j.gulliksson@hotmail.com

Anonym sa...

Go zoega go!!

Jag har delat =)

//Anki Halldén

Julia sa...

Jag är med och delar på fb :)
julia.r@comhem.se

Carola L sa...

Delat på FB (Carola Lind)

Denna vinst vill jag verkligen ha!

Susanne L G sa...

Jag är också med och hoppas på gott kaffe!! :)

gotland(at)speedmail.se

Cissi sa...

jag är med!

FB Cecilia Tavlar

Josephine- Mamma till Elika & Nick sa...

Klart jag vill vara med =) Gillar & delar såklart ;-)

anki80 sa...

Hasr delat ann-Christine Johansson

hoppas vinna för de skulle passa bra då jag försöker lära mej dricka kaffe o bli "vuxen"

Anonym sa...

Självklart delat, kaffe går alltid åt!

nettan.klar@gmail.com

anette meg carlsson

SoffiZ-Oliwer och Towas mamma :) sa...

Delar på fb (Sofia Eriksson)

Vilken toppentävling! Vill vinna!! :)

Anonym sa...

Älskar Kaffe!! Såklart man är med!! Håller Tummarna!! :) Gillar & Delar!

Anna me_anna@spray.se sa...

jag är med, delat på fb - anna hägg

Emelie - Mamman som älskar vitt sa...

Mums låter jättegott, som den kaffeälskare jag är! :) Har delat på facebook "Emelie Johansson" Nu håller jag tummen, kramar Emeli
x_emelie@hotmail.com

Emelie - Mamman som älskar vitt sa...

Mums låter jättegott, som den kaffeälskare jag är! :) Har delat på facebook "Emelie Johansson" Nu håller jag tummen, kramar Emeli
x_emelie@hotmail.com

Anna B sa...

Klart jag är med, gillar och delar - Anna Berglund

anna.berglund70@yahoo.se

Unknown sa...

Jag har delat och tävlar mer än gärna om ett kaffekit! Kaffeälskare som man är :)

Mvh. Johanna Friman
johanna.friman@gmail.com
tvabarnsmorsan.blogspot.com

Jannicke sa...

Jag har gillat och vill vara med och tävla :)

Anna Krentzel sa...

Delar och hoppas på tur=)

Anna K sa...

Jag är med!
Gillat o delat, Anna Karlsson.

Ha en bra dag.
playnsee(aT)hotmail(punkt)com

zasata sa...

klart jag måste vara med på denna, jag e ju en riktig kaffekärring.. på mitt nya jobb, efter 4a dagar fick jag den stämplen i röven med..

Linda sa...

vill. absolut vara med och delar på fb (Linda Granberg)

kram Linda
karlssongranberg@hotmail.com

EN MÖLNBOBOS LIV - MELVINS MAMMA sa...

Jag är med, har delat på FB (Anna Karlsson) och taggat dig privat.

Har delat här

http://molnboanna.blogg.se/2011/december/zoega-2312.html

blogg@annakarlsson.se

Eddan sa...

Jag har gillat och delat på Facebook (Anette Kristoffersson)

Christina 4 barnsmamma och mormor sa...

Jag är gärna med!
Delat på fb (Christina Kaakinen)
stina38_@hotmail.com

En Härjedalings funderingar sa...

Jag har delat och väntar med kaffekoppen i ena handen och hurran i den andra ;))
God Jul & Gott Nytt 2012

Pia Li sa...

Hejsan!
Gillat och delat på FB! (Pia Li)

Haha, jag är född i Skåne, så ZOEGAS kaffe. Då förstås Skånerost som jag har fått med mig genom modersmjölken! ;)
Men för ett tag sedan fick jag smaka ZOEGAS MEZZO, mycket gott!

Det skulle vara toppen om jag vann och fick smaka på den här nya smaken!

Håller nu tummar och tår, för alllt vad det går!
Så kanske ZOEGAS Julkaffe blir nästa tår!
Kram
Pia
agnetapiali@hotmail.com

Veronica - mamma till tre prinsar sa...

Tipsar på fb - veronica bredland bråten

veronica_134@hotmail.com

Anette Jonsson sa...

Kaffe säger man inte Nej Tack till, ohh som även hör säsongen till. Gillar och delar.

Kram Anette Jonsson
hockeytossan@hotmail.com

Helene sa...

Jag är med och tävlar! :)
Har delat på facebook, Helene Wiklund


helenewiklund@hotmail.com

cassandra holm sa...

Jag gillar och delar glatt vidare! Cassandra Holm heter jag på FB.
Canicos@hotmail.se är min mail. Hoppas på tur!

Ann Elisabeth Col sa...

Jag har delat med detta namn på fb

Vill gärna va med för jag är kaffesugen kvinna!

Sanna sa...

Vilken present det vore! Har delat på FB (Sanna Kaakinen).

Kram Sanna
mammasvardag@hotmail.com

Agnieszka-2barnsmorsan sa...

Har delat tävlingen på Fb och hoppas på massa tur, kaffet är man ju beroende av:)

Stora kramar

gackowskaagnieszka@gmail.com

Annika - drömmen om 11 barn [tävlingar i bloggen] sa...

Jag är med och tävlar. Annika Nilsson Pettersson heter jag på facebook!

Kram Annika
familjenpettersson@hotmail.se

MansonDust ~ fyrabarnsmamma sa...

Delat här: http://www.facebook.com/mansondust

mansondust@gmail.com

Hoppas, hoppas!

Anonym sa...

Självklart är jag med att tävla om kaffe:) Finns inget bättre än just det:)
//Lotte eriksson

linda - en vimsig mamma sa...

jag är med och tävlar, har delat på facebook..

Hanna sa...

Jag är gärna med och tävlar. 23/12 är min födelsedag, vore skoj med en present mitt i julstöket :)

Hanna sa...

Glömde säga att jag så klart delat på facebook. Hanna Fornhem heter jag där också!

Kinokyo sa...

Har gillat Zoega & delat tävlingen (som Nonna Non).
Så jag är med!

Kinokyo sa...

Oj, nu kanske jag gör det här två gånger. Ber i så fall om ursäkt. Men alltså:
Gillat Zoega & delat tävlingen på FB (som Nonna Non).
e-post: kinokyo@hotmail.se

Sara sa...

Har delat på FB (Sara Lindgren)

En tävling med kaffe kan man ju inte missa! Det är bra åtgång på det här hemma :)

Alexandra sa...

Jag är med :D heter Alexandra Maria Raphe Aspholm på fb

marielle sa...

Vem behöver inte kaffe som småbarns förälder hahha har delat och kommenterar nu :)

Eddan sa...

Jag har delat (Anette Kristoffersson)

Det här kaffet låter spännande :-)!

☆Videhexan på Virkaholic☆ sa...

Yes! Jag är med och tävlar!!!!
Jag har delat vidare på FB "Magdalena Svartlok"

Monia sa...

jag har delat och är med! :)

moniasundgren@hotmail.com

Fröken svår sa...

Jag är med och har delat, ("hannah" jansson)!
/JoHannaH
rockbarnettavlar@hotmail.com

Conny sa...

Conny Nilsson Pettersson delar på facebook :)

Crazy_ace@hotmail.com

Susann Svensson sa...

Hej hej!

Jag är med och tävlar om ett underbart kit från zoegas. jag har delat på facebook. Mh Susann Svensson sssvensson@hotmail.com

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos