Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
måndag 5 december 2011

TRIPP, TRAPP OCH TRULL

ATT01738ATT01750

ATT01741ATT01744

ATT01735ATT01747

♥ Tripp, trapp och trull heter numera Afrodite, Atlas och Athena ♥

Oj så dom växer – till och med Mini som vi helt slutat att ge ersättning – hon klarar sig helt själv nu och bufflas med sina syskon om mjölken. Verkar som att allt vårt hårda slit gett lön för mödan, nu vågar jag tro att hon överlever, hon har passerat 120g och väger nog till och med över 130g – det vill säga lika mycket som Atlas vägde då han föddes. Hon är fortfarande så liten – men hon är ju faktiskt dubbelt så stor nu sen hon föddes.

Jag måste erkänna att jag är otroligt sugen på att behålla Athena – jag tycker hon är så himla fin med hennes bruna fläckar ♥

 

Vet ni någon som vill köpa en renrasig chihuahua valp eller är du sugen själv, läs under fliken chihuahua valpar för att veta mera – alla tre är faktiskt till salu. Det som är roligt med våra valpar är att alla tre faktiskt är rätt ovanliga i deras färger, ingen är den andre valpen lik, hihi…

3 kommentarer:

ANGELICA.BLOGG.SE sa...

Åh så söta :D

Kashaya sa...

Åh vad söta!

Mia sa...

hihi... De är ju så små!
Små hamstrar.

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos