Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
måndag 12 december 2011

VÅR EGNA HAPPY FEET?


Så fort Amanda hör bra musik i högtalarna så måste hon dansa, det går inte att stå stilla… Att göra egna shower är det bästa just nu Förvånad Så mitt på Kungsträdgården hoppade hon upp högt på pelarna och dansade loss till “Party in my head” med September. Hon är dock lite distraherad av alla som åker skridskor framför oss, hahaha.. Hon ser inte ens att jag filmar henne!

2 kommentarer:

ANGELICA.BLOGG.SE sa...

Aw gullig :D
KRAM http://angelica.blogg.se

Martina sa...

Haha härligt när det spritter i benen på dem sådär.
Jag är (nästan) likadan hehe

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos