Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
tisdag 6 december 2011

DAGENS PAJAS

ATT01992

Årets första snö kunde vi skåda i Stockholm idag och det var minusgrader då vi gick ut – ojojoj! Men som ni ser på bilden så har nästan all snö försvunnit redan Ledsen 

 

Amanda har på sig sin Didriksons overall, Geggamoja mössa och Crocs kosmoboot, under har hon sitt Hello Kitty fleece set från IoB-butiken.

Alvin tyckte det var så taskigt att Amanda fick gå till deras dagmamma och leka med alla barnen, han blev så arg min lilla Skrutt. Var bara att säga hejdå och sen gå på prommis med Leeloo och försöka locka Alvin med att vi skulle hem och leka så han inte var så ledsen.

Idag mår han mycket bättre – han har till och med börjat äta lite smått. Kanske det var värsta dagen igår för att sen vända och bli bra?! Jag hoppas på det Ler

2 kommentarer:

Veronica - mamma till tre prinsar sa...

Hur är didriksson i storlek?

Mia sa...

Jag håller tummarna på att han blir frisk och kry nu!

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos