Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
måndag 12 december 2011

JULKALENDERN–LUCKA 12

julkalendern_12_crocs

Idag öppnar vi lucka nr 12 och bakom den luckan ligger Crocs igen!

 

Pris: Ett par valfria kosmoboots för barn från Crocs.se

 

Tävlingsregler: Dela tävlingen på facebook, gilla Crocs på facebook och lämna sedan en kommentar nedan om att du är med i tävlingen samt lämnar en kort motivering varför kosmoboots skulle passa bra in i leken!

 

Tävlingen avslutas den 19/12, kl. 21.00 Lycka till allihopa!

logo fb_SE

62 kommentarer:

Fröken M sa...

Delat och gillat - Michaela Johannesson

För små frusna fötter behövs det bästa,
på croocs.se finns det mesta.
Så nu håller jag tummar och tår,
för att tomten kommmer tidigt i år...

frokenmela@mail.com

sandra sa...

jag är med, har gillat på fb och delat inlägget.

när min son på dagis går, förgyller crocs hans fotspår, crocs är bra att ha, de tycker min son då varje dag :)

mvh
sandra
mejl zazza_zazzza@hotmail.com

Lina sa...

Delat på FB (Lina Johansson)


Dessa boots passar ju utmärkt till lek. Man håller sej både torr och varm och kan leka längre :)


johanssonlina84@hotmail.com

Maria Frykman sa...

Jag vill tävla! :)

Med kosmoboots är man redo för äventyr, även när snön faller och flingorna yr.

Mikael Persson sa...

Jag vill också vara med och tävla.

When you walk with crocs
you´ll never feel the rocks. :)

Mikael Persson sa...

Glömde min mejl: mpersson1@telia.com

✫Familjen Bus✫ sa...

-Gillar
-delat
-tävlar

Skulle jätte gärna vinna dessa kosmoboots.

Titta på dem lixom, de ser ju hur coola ut som helst!
Med dem skulle jag gärna se min lille pojk springa, studsa och känna sig världsbäst!
kosmobootsen ser så häftiga ut, läckra färger, lätt snörning och det bästa av allt är att att de håller min pojk varm och torr!


sarina.fredriksson@hotmail.com
kram

Linda D sa...

Gillar o delar.

Färgglada, varma o funtktionella på alla vis.
Gör att leken ute blir en nåt de längtar efter. =)

Kristina Karlsson sa...

Delat! http://www.facebook.com/?ref=tn_tnmn#!/permalink.php?story_fbid=285515598152028&id=100002633551029

Gillar crocs!

Varma, snygga och med bra kvalitét - vore helt enkelt toppen!

kicki_m1@hotmail.com

Elin J sa...

Hej hej klart att man är med!

Skorna är ju både snygga och goa att ha ute i snön. De skulle kunna leka månbarn eller rymdgubbar då de skuttar runt i snön. Ser otroligt sköna ut!

Heter elin jonsson på FB!

*håller tummarna*

KRAM

ANGELICA.BLOGG.SE sa...

Åh vilket fint pris :D

MansonDust ~ fyrabarnsmamma sa...

Delat här: http://www.facebook.com/mansondust

Gillar på fb. (Cim MansonDust)

Dessa skor är toppen i leken då dom snabbt går att trä på foten för att komma ut & leka, samt så går dom upp bra & skyddar för snö samt ger foten bra med stöd. Och dom är varma :) Min 3-åring har dessa lila, vill vinna ett par till 5-åringen med. :)

Barnboksbloggen sa...

Jag gillar och delar på FB.

Min dotter säger att de där skorna passar perfekt om man ska leka kurragömma, för man hinner springa så långt och snabbt med dem på, så man hinner hitta världens bästa gömställe!

Sara Högerman sa...

Klart jag är med och tävlar!
Sara Högerman på Facebook!

Vad är det som är dåligt med kosmoboots?! INGET! Varma, sköna, kan inte bli bättre i snön!
Vem är inte gladare än mamma när ens barn kan leka hela dagen utan att bli blöta och frysa!

Anette Jonsson sa...

Hallå där!!
Vi bor i Hälsingeskogen, där barnen gärna vill busa i snön och smyga runt bland tomtar (har jue en legitimerad tomte i Bergsjö) och upp i stora snöhögar klättra.
Vad vore bättre då än ett par från crocs.
Hoppas på tur att just ett av mina barn får pulsa i dem vintern 2011.


Kram Anette Jonsson.

hockeytossan@hotmail.com

Gillar och delar.

Esmeralda sa...

Jag är med! Malin Sundqvist på fb.

kosmoboots måste vara det mest ultimata för utelek. De är varma och det höga skaftet gör att det inte kan komma in kall snö i skon. Vi vet ju alla hur otrevligt det är när snön smälter och fötterna blir alldeles blöta och kalla.

Amanda sa...

Jag gillar och delar! - Amanda Ydnäs

Crocs kosmoboots hade varit toppen till Ludwig. En bra, varm och stabil sko som ändå är lätt att ta av och på. Perfekt!

creyla@live.se

Rebecca sa...

Jag är gärna med :)

Har länkat på FB (Rebecca Andersson) och även gillat Crocs på FB. :)

Motivering: Enligt mig passar dessa bra in i leken då det är höga skaft på stövlarna vilket gör att snön inte kommer in så lätt och så är de antagligen vattentätta vilket kan vara bra i utelek i snön. ;)


Mail: geshiia@live.se

Veronica - mamma till tre prinsar sa...

Delar, gillar på fb - veronica bredland bråten

Super snygga, varma och boots med hög kvalitet. Självklart vill man ge de bästa till sina barn, så dessa vill vi ge Theo så han håller sina små fötter varma då vi är ute och leker! Håller tummarna

veronica_134@hotmail.com

Ansi Vadström sa...

Jag hoppar på tåger och är med!!

Har delat på fb (Ansi Vadström) + gillat Crocs på fb!

Motivering:
Vem vill inte vinna!? Gratis är gott och när de även är bra för mina juveler så är de ännu bättre!!

mail: avadstrom@hotmail.com

Anonym sa...

Jag är givetvis med även jag!

Crocs är perfekta för vardagens utebestyr,
och värmer gott när vi är ute på vinteräventyr!
Med dessa på fötterna slipper sonen frysa,
utan kan istället njuta av leken och bara mysa!
Är inte det ett måste för dem små, så säg?
Därför hoppas jag innerligt att ett par kosmoboots hittar hem till mig!

Gillar och delar på fb under anna m rautila!

Kram så länge!
anna

mr22ga@hotmail.com

★ Katta- Mamma till Bell, Melvin & Nova★ sa...

* Gillar på FB - Katta Markowska
* Har delat tävlingen på FB.

Sådan mor sådan dotter. Tror min tjej skulle vara glad att se ut som sin mor :)

kattaaa@ymail.com

Pernilla Nörskov sa...

Gillar crocs på FB. Delar även din tävling denna gången.

Crocs Kids Kosmoboot fungerar så bra då den är mjuk och smidig hela vägen och skaver inte på små smala känsliga ben som kille har. Det är ett stort problem varje vinter att hitta skor han kan ha.

Anna Ka M sa...

Jag är med och tävlar. Med kosmoboots på, är det bara att trotsa på. Vädret menar jag såklart, med Crocs blir det på utelivet en väldig fart.

Anna Ka M

mclarenkaili @ gmail.com

Har delat här: http://www.facebook.com/mclarenkaili/posts/233009436771511

Annelie sa...

Gillat och sedan delat de inlägget. Gillar Crocs på facebook sedan tidigare, annelie Bunne.

Min dotter ska snart börja på förskola, då skulle dessa skor passa perfekt så hon kan röra sig fritt och hänga med de större barnen friare i sin lek.

Håller tummarna!
annelie_nor@hotmail.com
Annelie Bunne

qat sa...

Jag har gillat/delat tävlingen (som ana lund) och så har jag såklart redan gillat Crocs på FB. :)

Bootsen skulle pasa utmärkt oavsett typ av lek och väder eftersom de är vattentät och håller varmt samt är ett bra stöd för hela foten och ankeln. :)

Jeanette sa...

Delat på fb
Gillat sen tidigare :-) if course !!

Dessa super snygga cosmo bots skulle passa
helt suveränt på min coola tjej, fryser alltid om sina
tår och dessa verkar Såå varma !
Håller nu tummar och tår :-)

/ Jeanette

Lili sa...

Jag är med.
redan gillat på fb med namn Lili Ying.
och delat tävlingen.

vill gärna ha det för att min dotter saknar ett kosmoboots,då kan hon inte njöd med att leka ute,om hon har ett par,kan hon blir jätteglad och leka ute vad hon vill,det känns skönt!

mail:he-jasmine@163.com

Mia sa...

Klart att jag är med även denna gång!

Länk: http://woodland.blogg.se/2011/december/nu-var-det-flera-dar-sen.html

mail: woodland_hobgoblin@yahoo.com

Motivering: Såg ju att de går upp en bra bit i storlek. Och som vuxen är man ibland lite avundsjuk på alla roliga skor som finns till barnen.
Så denna gång vill jag själv vinna!
Och vad passar väl inte bättre då än ett par superhärliga och sköna stövlar från crocs att värma fötterna i när man ska köra pulkarace på baksidan av huset.
Eller varför inte på skoterturen.
Jag vill verkligen ha dessa pjucks!

Christina 4 barnsmamma och mormor sa...

Jag är med!
Delat på fb(Christina Kaakinen)
Gillat crocs på fb
stina38_@hotmail.com

Helena sa...

Kosmoboots är kanon i leken pga av dess komfort, den mönstrade sulan gör stöveln greppvänlig, den är lätt att ta på, ger en bekväm känsla och håller vätan borta och värmen inne. Kanon helt enkelt och snygg.

Det skulle vara kanon om min äldsta vann ett par för hon älskar att vara ute i snön.

Har delat på fejjan och gillar Crocs.

Kram Helena
h.antman@hotmail.com

pernilla sa...

pernilla sundqvist på fb delat och gillat.

precis vad sonen behöver s¨å han kan leka ute i snön utan att frysa :) hoppas på turen

Madde - Julkalender sa...

Klart jag är med. :)

Gillar sen innan och delar Madelen Jansson.

Vi hoppas vinna för det är svårt att hitta riktigt bra vinterstövlar som sitter bra på William då han är så stor, han har breda fötter och vader. :)

Mari sa...

jag vill givetvis vara med i tävlingen :)
delar tävlingen på min facebbok för mina vänner, där heter jag Mari Blom.
gillar redan på facebook, samma namn där, Mari Blom.
skorna passar bra in i leken då de är varma och vattenavisande. sitter bra på foten och höga i skafftet, vilket gör det svårare att få in snö. sen så är de nog väldigt sköna att ha på foten och formar sig nog efter benet på ett bra sätt.



min mail: mixenpixen@hotmail.com

Linda sa...

Jag har gillat och delat tävlingen på facebook.

Här uppe i norr där graderna kryper ner mot 30-35 om vintern hade dessa varit de perfekta skorna för barnen då dom är ute och leker i snön, eller varför inte på skoterturen.

Russin sa...

Hej hopp..

Åhh dessa är SÅ snygga och säkert jättevarma och sköna..

Har suttit med "klick fingret" många gånger och skulle beställt ett par men aldrig tyvärr klickat till..;)

Gillat och delat på FB..

russinsdagbok@bahnhof.se

Kram

Anna sa...

Medverkat
Delat
Kommenterat
Håller tummar & tår:-)

Lilian sa...

Gillat på fb: lilian levin

vad vore snölek i all sin glans,
om inte kosmoboots från crocs fanns.

Lilian sa...

glömde återigen säga att jag även tipsat om tävlingen på fb. :)

Unknown sa...

Delat och gillat på Facebook

Crocs är lätta,
Crocs är varma,
med dessa vill vi leken charma!

Johanna Friman
johanna.friman@gmail.com
tvabarnsmorsan.blogspot.com

Anna me_anna@spray.se sa...

jag är med! delat & gillat.

kosmoboots är rejäla och tål att användas i lek,
stöveln är inte ful och inte vek. :)

Fröken svår sa...

Jag gillar på fb och har delat tävlingen ("hannah" jansson)
Med dessa boots skulle det aldrig vara problem att hänga med morfar på sjön och pimpla för de skulle absolut hålla värmen! Att de är höga och vattenavvisande gör också att det inte gör något om sjön är snölagd! Och det finns visst inget bättre än att få ha morfar för sig själv några timmar :)

rockbarnettavlar@hotmail.com

wallis sa...

wow dessa boots håller dig torr och varm kosmoboots är inte bara coola de fungerar för mina prinsar som älskar att leka ute de bryr sig ej om väder och vind kylan får gärna nypa deras kind. har delat och gillat

EN MÖLNBOBOS LIV - MELVINS MAMMA sa...

Stövelns ser rejält ut och dessutom varm, passar bra med tanke på att barnen är flera dagar i veckan i skogen (de har en egen plats med leksaker och grillplats). Skulle känna mig trygg i att Melvin är varm om fötterna.

Har delat här

http://molnboanna.blogg.se/2011/december/crocs-1912.html

och på FB och taggat dig som privatperson.

blogg@annakarlsson.se

care69 sa...

Jag är gärna med!
FB: C Care Regn

Coolaste killen istan med Crocs på fötterna som gör att man inte fryser.

care69(at)live.se

Fanny sa...

Delat och gillat :) (Fanny Lagerstrand)

Underbart fina skor, för liten och stor...om vi vann skulle det dock bli svårt att välja om dom skulle bli mina eller dotterns :)

johanna med tyra och otto sa...

Jag har delat och gillat: johanna norekvist

Skulle vilja vinna ett par svarta till min dotter, så hon slipper vara kall om sin fossingar. Dessa skor är mjuka lätta och lekvänliga:)

mvh
johanna

sweetjutta@hotmail.com

Pia Li sa...

Jag är gärna med!
Perfekt för en sjukpensionär med tävlingar, om turen är framme så kan jag ge det där lilla extra!

Lätta, varma, vattentätta samt lätta att ta på och av! Helt perfekt nu när det är vinter och mycket kläder ska på!

Håller nu tummar och tår, för allt vad det går! Så kanske mitt barnbarn Kosmoboots av tomten får!

Kram Pia
agnetapiali@hotmail.com

Anonym sa...

Delat på facebook - Helena Nena Westberg

Gillar Crocs sen tidigare!

Det vore ju en dröm om man kunde vinna dessa åt sonen!
Då han ska börja dagis och kunna va ute i de kalla grader som blir i norr där vi bor.
Och att han då ska ha ett par riktigt varma skor åt hans småfrusna fossingar som han fått efter sin mor.
Jag har själv dessa crocs kosmoboots, och man kan inte hitta bättre skor!!
Håller Tummarna!!
MVH!!
nena85@live.com

Helena

Anja Håkanson sa...

Har delat och gillat på facebook. (Anja Håkanson)
Dessa fina skor passar i ur och skur, och med dessa sjunger dottern i dur! Tårna klarar både vatten och is, så nu kan vi leka på alla möjliga vis!

anjahakanson@hotmail.com

Anonym sa...

Är gärna med och tävlar, har gillat Crocs på face book och delat tävlingen där också. Om jag vann så önskar jag mig ett par svarta till en treåring. Så vi hoppas på turen.

nettan.klar@gmail.com

anette meg carlsson

Sanna sa...

Dessa passar ju perfekt till min tös, så hon inte blir blöt om fötterna när vi ger oss ut i pulka backarna.

Har delat och gillat på FB (Sanna Kaakinen).

Kram Sanna
mammasvardag@hotmail.com

jenn sa...

Klart att jag vill prova lyckan! dessa stovlar är ju perfekta till att halla sma fotter varma och torra när man är ute i snon och leker! POerfekt!!
Jag har gillat och tipsat pa Fb med namnet Barbados jenn.

jenn2you@hotmail.com

Linnea- Blev mamma som 17åring sa...

Ett par varma och tuffa Kosmoboots hade gärna fått flytta hem till oss här uppe i kalla Luleå, dottern älskar att vara ute och åka madrass och bygga snökojor så med dom här på fossingarna hade man kunnat känna sig trygg som mamma :)

Jag har gillat och delat på Facebook där heter jag Linnea Granström och sen har jag delat i bloggen min här =>
http://linneagranstrom.blogg.se/jagtavlar/2011/december/tavla-hos-muppsan-du-ocksa.html

Min mail: linnoea_89@hotmail.com

Håller tummarna nu det här hade blivit en toppen 5års present till en liten dam som gillar skor :)

Cilla sa...

Jag har delat luckan på Facebook och skulle mer än gärna vilja vinna ett par rosa Kosmoboots till min dotter! Förutom att de är supersöta och mysiga skulle de hålla hennes små fossingar varma och torra i vinterns alla utelekar! :)

Madde sa...

madeli@hotmail.se

Har gillat och delat på FB Madelene Elisabeth Jacobsen!

Dessa skulle passa PERFEKT till Melinas nya Didriksons overall - så hon håller både kropp och fötter varma och torra:)

Linda sa...

ett par kosmoboots min son vill ha
så han ute i snön kan va
och springa runt och leka och mysa
ute att om sina fötter behöva frysa

Gillar och delar på FB (Linda Granberg)

Hoppas på tur
Kram Linda
karlssongranberg@hotmail.com

Lotta m åtta sa...

Gillar redan...Lotta Sundin.
Har delat.

De passar bra till kalla vinterdagar för de både värmer och håller fötterna torra. Perfekt för barn...och vuxna ;)

lottasundin6@hotmail.com

Tina sa...

Dessa skulle passa min dotter perfekt. Har delat på FB
http://www.facebook.com/CrocsSverige#!/

Mvh Tina

martinaljungmark@hotmail.com

Majbarn sa...

Gillar, delat och lämnar nu en kommentar:
Visade tösen på 3-år bootsen och hon pekade med lysande ögon och sa: Jåååsa är mina, tjööp mamma.
Så tummen upp från mig och dotter :)

ghoosthouse sa...

gillat och delat.
Dessa passar perfekt i leken för barnen kan lätt springa omkring och slipper oroa sig för att frysa eller bli våta
Carina Caspersen

Elin sa...

Jag är gärna med och tävlar :)

Har delat på FB (Elin Sand)

Min fasters dotter älskar att vara ute och busa. Trots att hon stormtrivs ute brukar hennes "små tassar" bli iskalla. Detta skulle alltså vara en perfekt julklapp till lillatjejen från mig :)

kramar Elin
elin.sand@live.se

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos