Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
söndag 11 december 2011

HAPPY FEET 2

Efter julmarknaden ska vi gå på bio – vi ska se Happy Feet 2 Skrattar Jag älskade ettan så kan tro att den här är lika rolig och mysig. Underbart med en hel dag tillsammans med min goa lilla tjej – hoppas hon kommer att uppskatta den!

4 kommentarer:

ANGELICA.BLOGG.SE sa...

Åh, vill också se den .d

Jeanette sa...

Roligt!

Har en fråga om overaller, vilken är du mest nöjd med förra årets Molo eller årets Didriksons? Väljer mellan de två. Vilken har bäst passform, är smidigast etc tycker du?

Hälsningar
Jeanette

Fröken M sa...

Va mysigt !! Hoppas filmen var bra och att ni hade en mysig stund i biomörkret :)

MADELEINE sa...

Jeanette - Jag skulle nog säga att Didriksons är smidigare, Molo´s är mycket tjockare. Dock har jag inte haft möjlighet att testa overallen i snö då vi fortfarande inte fått snö :-( Vet att Molo´s håller värmen och blir inte blöt igenom. Inget lätt svar från mig dessvärre, men för nästa år vad det blir då, hmm.. tillåter ekonomin blir det en Molo, men mest det är just för helheten - grym kvalitet och så himla snygga! :-D

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos