Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
måndag 19 december 2011

JULKALENDERN–LUCKA 19

julkalendern_19lollipop

Veckan startar med en lucköppning från Lollipop som har helt otroligt fina accessoarer till barnen. Dom har ett fantastiskt stort sortiment av spännen, snoddar, diadem, scarfs och mycket mer.

Pris: Två stycken presentkort till värde om 250 kr vardera att shoppa valfria accessoarer från Lollipop.

 

Tävlingsregler: Dela tävlingen på din facebook, gilla Lollipop på facebook och lämna sedan en kommentar nedan om att du är med i tävlingen. 

 

Tävlingen avslutas den 26/12 kl. 21.00, lycka till!

48 kommentarer:

zasata sa...

En till fantastisk tävling! Jag har lyckas tappa bort allas ebbas snoddar under flytten, hittat något i jackfickan också bara, så här behövs nytt, ebba älskar verkligen sånt här nu.

gillar och delar ;)

johanna med tyra och otto sa...

Jag är med och tävlar.

Har delat och gillat på fb: johanna Norekvist

hoppas på tur då min dotter älskar accesoarer.

kram

sweetjutta@hotmail.com

veronica sa...

jag är gärna med..

jag har länkat på facebook (veronica hedlund)
www.facebook.se/inka1982

veronicahedlund@hotmail.se

Veronica - mamma till tre prinsar sa...

Är med
Tipsar på fb - veronica bredland bråten

veronica_134@hotmail.com

Esmeralda sa...

Jag är med :)

Ötjejen sa...

Hej!
Jag vill som vanligt vara med!
Har delat och gillat på Facebook!

Sandra Skoog
sandra77skoog@gmail.com

sandra sa...

vilken härlig tävling. har gillat på fb namn sandra leinonen och gillat tävlingen samt delat den.

mvh
sandra
mejl zazza_zazzza@hotmail.com

Elin J sa...

Hej hej klart att man är med!

Har delat och gillat (elin jonsson).

*håller tummarna*

KRAM

anki80 sa...

gillat o delat Ann-Christine Johansson

Helena sa...

Kanontävling. Jag är med, gillar, delar och hoppas på tur. Det skulle bli en toppen present till min dotter som fyller 5 år i Januari. Hon Älskar accessoarer :)

Take Care!
Kram Helena
h.antman@hotmail.com

Lise-Lotte (lise-lotte.g@home.se) sa...

Delat och gillat! Den här gången borde det vara min och Junis tur - med långt hår som måste sättas upp varje dag blir det lite lättare med fina snoddar och spännen.
God jul och gott nytt år önskar jag alla läsare!
Lise-Lotte, lise-lotte.g@home.se

★ Katta- Mamma till Bell, Melvin & Nova★ sa...

Jag är med och tävlar.

Gillar på FB Och har delat tävlingen på FB - Katta Markowska

kattaaa@ymail.com

Susanne L G sa...

Jag gillar och hoppas på en turlott såklart! :) Vet många småtjejer som skulle bli glada!

gotland(at)speedmail.se

pernilla sa...

har delat och gillat, jag vill vinna detta för att sätta mig med mina två småsystrar som bor hos min mamma och shoppa loss med dem, kommer dom tycka att jag är en toppensyster!

sundqvist91@hotmail.com

Barnboksbloggen sa...

Min dotter skulle älska denna! Jag har gillat och delat på FB (Carola Lindström)

Jannicke sa...

Jag har gillat och delat (Jannicke Nyqvist). Det vore en perfekt vinst till min lilla dotter Mathilde :)

Annika - drömmen om 11 barn [tävlingar i bloggen] sa...

Jag är med och har både gillat sidan och delat tävlingen på facebook, Annika Nilsson Pettersson heter jag där

Kram Annika
familjenpettersson@hotmail.se

jenn sa...

Klart att jag 'e med! jag har gillat och delat med namnet barbados jenn!

MansonDust ~ fyrabarnsmamma sa...

Gillat (Cim MansonDust), delat: http://www.facebook.com/mansondust

mansondust@gmail.com

Anette Jonsson sa...

Hallå där!!
Rena rama drömmen att vara barn och få kika runt på sakerna på sidan. Nu sitter ju jag som mamma och kikar runt.
Hängslena var toppen och skärpen men ohh så många spännen till håret.

Gillar på Fb och har även delat.

Kram Anette Jonsson
hockeytossan@hotmail.com

Lili sa...

Jag är med.
redan gillat dem på fb och delat tävlingen på fb med namn Lili Ying.

Hoppas på tur!
mail:he-jasmine@163.com

Sanna sa...

Vilken rolig tävling! Detta skulle min dotter älska, så jag är gärna med och tävlar.

Har delat på FB (Sanna Kaakinen) och gillat deras sida.

Kram Sanna
mammasvardag@hotmail.com

Emilia - 16 och blivande mamma. sa...

Delat och gillat med namnet Emilia Lindbom!

lovesmillis_95@hotmail.com

Johanna sa...

Gillar, delar och håller tummarna! :)
johanna@kenas.se

Carolina sa...

Delar, gillar och hoppas på lite tur! Nu när dotterns hår börjar växa hade det varit roligt med lite klämmor! :)

mslexie@hotmail.com

Anna Krentzel sa...

Gillar och delar...

Anna Krentzel

cassandra holm sa...

Delar tävlingen på min FB vid namn Cassandra Holm. Gillar Lollipop på facebook och håller tummarna!!!
mail:canicos@hotmail.se

qat sa...

Jag har gillat och dellat som vanligt (med namnet ana nordlander lund på facebook) och jag vill SJÄLVKLART vara med tävlingen. ;)

Min mejl är ienannandelavlivet@live.se

camilla sa...

Oj vill vara med så fina saker =)
Delat, gillat och kommenterat =))

Maria sa...

Hej!
Jag vill gärna testa lyckan!
Har delat och gillat på Facebook!

Maria Emilsdotter
scorpion_m4@hotmail.com

Anonym sa...

Jag gör väl ett försök att göra allt rätt God Jul!!

Anna me_anna@spray.se sa...

jag är med gillat på fb ( anna hägg ) och delat :)

Christina 4 barnsmamma och mormor sa...

Jag är gärna med!
Delat och gillat på fb (Christina Kaakinen)
stina38_@hotmail.com

Kristina K sa...

Jag är gärna med. Gillar på FB samt delar

http://www.facebook.com/#!/permalink.php?story_fbid=336493373042979&id=100002633551029

God jul :-)
kicki_m1@hotmail.com

Sofie sa...

1. Gillar redan pà min fb-logg med namn Sofie Lindholm
http://www.facebook.com/profile.php?id=100002006960138&sk=wall

2. Gillar redan pà FB - Sofie Lindholm

citcit.kuruyemis@gmail.com

Ann Elisabeth Col sa...

jag är med i dag har delat på min fb

Susanne med familj sa...

Vilken härlig sida, perfekt då dottern nu har börjat att spara ut sitt hår så det går åt en del spännen, snoddar och diadem för att få bort håret i ögonen.

Har både gillat och delat på facebook i namn Susanne Warnqvist.

Anonym sa...

Jag är med. Har gillat och delat på facebook.

Josephine- Mamma till Elika & Nick sa...

Gillar & delar såklart, hoppas på lite tur i denna tävling oxå ;-)

Linda sa...

vill absolut vara med och tävla och delar och gillar på FB ( Linda granberg )

Kram Linda
karlssongranberg@hotmail.com

Cissi sa...

Jag vill verkligen vara med! Lilltjejen börjar ju precis få så långt hår att man kan göra något med det! ;)

FB Cecilia Tavlar

EN MÖLNBOBOS LIV - MELVINS MAMMA sa...

Jag är med, Har tipsat här

http://molnboanna.blogg.se/2011/december/lollipop-2612.html

och delat på FB och taggat dig som privatperson

blogg@annakarlsson.se

EN MÖLNBOBOS LIV - MELVINS MAMMA sa...

Glömde skriva mitt namn när jag skrev att jag taggat dig som privat... det är Anna Karlsson som är mitt namn :-)

wilma kl sa...

Hej jag heter wilma kl jag vill gärna vinna ett present kort hos lollipop så jag kan köpa grejer till min lillasyster jag har gjort allt man ska göra hejdå /wilma kl

Fröken svår sa...

Vilken supervinst! Jag är gärna med :)
Jag har delat på fb samt gillat ("hannah" jansson)
Jag upptäckte precis facebook-delaren bland dina ikoner så man slipper klippa och klistra...Bättre sent än aldrig!
/JoHannaH
Rockbarnettavlar@hotmail.com

Conny sa...

Conny Nilsson Pettersson delar på facebook :)

Crazy_ace@hotmail.com

Conny sa...

Conny Nilsson Pettersson delar på facebook :) Gillar lollipop på facebook också

Crazy_ace@hotmail.com

Unknown sa...

jag e med=)
hoppas jag gjorde rätt- gillade och delade från lollipopssidan-mitt namn emma roos


lakritzflicka@hotmail.com

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos