Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
fredag 23 december 2011

JULKALENDERN 2011–LUCKA 23

julkalendern_23disney

Dan före dopparedan så sponsrar Disney med fantastiska priser till lucka nr 23.

 

Pris:

  • En stor goodiebag innehållande: Nintendo Wii Lego Pirates of the Caribbean, Lego Lego Pirates of the Caribbean, Disney Junior badlakan, Disney Channel-fleecepläd och massa mer.
  • En lite mindre goodiebag innehållande: Nintendo DS Lego Pirates of the Caribbean, Disney Junior badlakan, Disney Channel-fleecepläd och massa mer.

 

Tävlingsregler: Dela tävlingen på din facebook, lämna sedan en kommentar nedan att du är med i tävlingen samt skriver vilken som är din favorit bland Disneyfilmer!

 

Tävlingen avslutas den 30/12 kl. 21.00 Lycka till!

75 kommentarer:

Madde - Julkalender sa...

Klart jag är med. :D

Delar på fb, Madelen Jansson

Min favorit Disney är och förblir Lejonkungen. :D

Kram.

helen hedman sa...

Jag vill vara med och tävla!Delat på FB. Favvofilm av Disney måste då bli Djungelboken :)

//Helen

veronica sa...

jag vill jätte gärna vara med..

jag har delat på facebook (veronica hedlund)
www.facebook.se/inka1982

min favorit är nog snövit. ;-)

veronicahedlund@hotmail.se

Mamasnest sa...

Jag vill vara med! Min favorit är Micke och Molle.

/ Jill

Anonym sa...

Jag är absolut med, favoriten är Lilla sjöjungfrun. Delat på fb. /Sandra Svartvik (svartvik76@hotmail.com)

qat sa...

Vilken underbar vinst. Både för egen del och för barnen! :D

Jag har delat på FB med namnet ana nordlander lund.

mejl: rosa_bubbelplast@hotmail.com

Anna Krentzel sa...

Delar och är med=) Favvo filmen är Cars=)

Nina Bergquist sa...

Jag är med och tävlar!

Delar på fb!

favoriten för min del är väl lejonkungen tror jag! en av dem filmerna jag gillade väldigt mkt. även om disney har många bra.

kram Nina

Emma - mamma till Meja och Alvin sa...

Jag vill vara med. Har delat på FB Emma Dahlberg

Min favoritfilm är SKönheten och odjuret :)

emma-dahlberg@hotmail.com

sandra sa...

absolut med :)
har delat på fb namn sandra leinonen

jag och barna gillar lejonkungen den går på tvn nästa varje dag :) sån otroligt bra film!

mvh
sandra
mejl zazza_zazzza@hotmail.com

Mari sa...

Jag är med och tävla. har delat på facebook, dvs kopierat direktlänken hit och klistrat in i min statusrad och publicerat :P
Jag heter i alla fall Mari Blom.

Min favorit bland alla disneyfilmer är Lejon Kungen. Den filmen är så härlig och jag bara älskar filmmusiken, måste så klart sjunga med när man hör de. Sedan så är det lika hemskt varje gång pappan dör, men nu tänker man på att det blir roligt efter det då timon och pumba kommer in i bilden ;) Det var en film som klev rakt in i hjärtat, och en biofilmer mamma inte somnade till. vi gick rätt mycket på bio i min barndom och hon tog tillfället i akt och sov under filmen :P


min mail: mixenpixen@hotmail.com

cassandra holm sa...

Jag är gärna med och tävlar! Skönheten och Odjuret är min favorit! Måste se den snart :-)
Delar på FB, Cassandra Holm heter jag där. Hoppas på tur och god jul på dig!

canicos@hotmail.se

missjoi sa...

Självklart delar jag på face-johanna andersson.
Min favoritfilm bland Disneys alla suveräna rullar är Lejonkungen. Den har allt! Och inte att förglömma Timon och Pumba! Man skrattar bara man hör namnen..

louise mamma till hugo sa...

Hej

Är gärna med och tävlar, har delat på facebook. Louise Bonthron Engstrand.

Min Favorit disney är Bernard och Bianca i Australien, har alltid varit.

Hoppas att man har turen med sig denna gng. Sonen e galen i lego och det är faktiskt jag med =)

God Jul

min mail: bonthron82@yahoo.se

Carolina sa...

Jag har delat på FB (Carolina Åhsberg) och är såklart med i tävlingen, barnen (speciellt sonen ÄLSKAR Disney).

Hans favoritfilm är just nu Bilar2 och på tv (Disney Junior) så är det Jake och Piraterna som gäller.

E-post: carolina.ahsberg@telia.com

Esmeralda sa...

Delat den på fb, namn Malin Sundqvist. Nu hoppas jag verkligen på vinst!

Min favorit är Kejsarens Nya stil! Den är så fantastiskt underhållande!

MansonDust ~ fyrabarnsmamma sa...

Delat här: http://www.facebook.com/mansondust

Favorit.. ååh.. Lejonkungen måste jag nog säga.

mansondust@gmail.com

Ötjejen sa...

Jag vill vara med!
Har delat på FB!

Min favorit Disneyfilm är utan tvekan den senaste, Trassel! Den har allt, spänning och kärlek i modern tappning!

Sandra Skoog
sandra77skoog@gmail.com

Ewa (mamma till 6 döttrar) sa...

Jag är väldigt gärna med för döttrarnas skull :)

Har delat på FB som Ewa Svedmarker fd Wikström

Min favorit film är Skönheten och Odjuret. Den är så vacker och visar ett budskap som är viktigt. Att skönheten sitter på insidan.

Varm julkram

Ronnie Frykman sa...

Jag har delat.

Favoritfilm är
Pirates of the Caribbean - I främmande farvatten

Fröken M sa...

Jag säger bara wow !!! Muppsan gör det igen - en helt fantastisk lucka med en vinst som skulle få vår lille viggo att dansa av glädje. !!

Jag har delat på FB - michaela Johannesson och hoppas det är min tur att vinna något :)

God jul !

Fröken M sa...

Jag glömde - min favorit är den lilla sjöjungfrun som jag sett säkert 100 gånger :)

Fröken svår sa...

Jag är med.
Delat på fb ("hannah" Jansson).
Min favorit är utan tvekan den lilla sjöjungfrun!
rockbarnettavlar@hotmail.com

Julia sa...

Jag är med :)
Min favorit är Bambi :)

Sofie sa...

Jag är gärna med och delar pà min fb-logg
http://www.facebook.com/profile.php?id=100002006960138&sk=wall

Gillar redan pà FB - Sofie Lindholm

Min favorit är Robin Hood

Kram
citcit.kuruyemis@gmail.com

Marie-mamma till Noel&Matheo sa...

Har delat på FB... Marie Löfving...
Har två favvisar... Hitta Nemo och Aladdin... =)

Lotta m åtta sa...

Jag är med!
Har delat på facebook, Lotta Sundin


Min favorit bland Disneys filmer är Djungelboken. Den är svängig o härlig ;)

lottasundin6@hotmail.com

Sabina tårtgalen sa...

Jag är gärna med. Jag har delat.
Min favorit är prinsessan och grodan

Amanda Hesselgard sa...

Jag har delat tävlingen på facebook (Amanda Hesselgard)

Min och min dotter Sagas favorit för tillfället är Prinsessan och Grodan. Massor med härliga låtar som man kan dansa till och så är den gjord på ett fantastiskt vackert gammeldags disneysätt! Underbar!

Hoppas ni får en GOD JUL och ett GOTT NYTT ÅR!

Hälsningar

Amanda, Saga och Tuvalie
erikssonamanda85@hotmail.com

susann svensson sa...

Jag är med och tävlar om en underbar goodiebag. Favoriten bland disney är skönheten och odjuret. Kul tävling! Mvh Susann sssvensson@hotmail.com

Susanne L G sa...

Inte lätt att välja, har många favoriter. Men det får nog bli Djungelboken...för den är ju bara för härlig!!

Har delat på FB.

Susanne Lindqvist Gigourtaki
gotland(at)speedmail.se

Madde sa...

Har delat på FB Madelene Elisabeth Jacobsen!

Min favorit film måste nog vara Lady och Luffsen!
Den är HIMLA söt. Fast det är de flesta Disney filmer:)
God jul!

madeli@hotmail.se

Emelie - Mamman som älskar vitt sa...

Min är nog Snövit :) Har delat på facebook (Emelie Johansson)

Åh vad jag håller mina tummar!
Kramar
x_emelie@hotmail.com

Anonym sa...

Jag är gärna med och tävlar.
Delat på Facebook.
Pluto och Mussepigg är favorit.
Lejonkungen är också bra.
Nu är det bara och se om jag har turen med mig idag.
God Jul!

Kristina Karlsson sa...

Hej såhär dan före dopparedan :-)

Jag har delat på FB och min favorit av alla dessa fantastiska Disneyfilmer är Lejonkungen. Underbar historia. Önskar dig en riktigt god jul med nära och kära!

kicki_m1@hotmail.com

EN MÖLNBOBOS LIV - MELVINS MAMMA sa...

Jag är gärna med och tävlar, har tipsat här

http://molnboanna.blogg.se/2011/december/disney-3012.html

och delat på min FB (Anna Karlsson) och taggat dig.

Min favoritdisneyfilm är "Ratatouille", den är vad jag förstår ett samarbete med Pixar och Disney så den får väl räknas? :-)

blogg@annakarlsson.se

care69 sa...

Jag är gärna med!
Har tipsat på FB: C Care Regn
Favoriten är: Hitta Nemo.

care69(at)live.se

Pia Li sa...

Hejsan!
Tack ska du ha för trevliga tävlingar!
Klart jag tar chansen att vinna Disneyfilmer. Om turen är framme ska mitt älskade barnbarn få det!

Delat på FB! (Pia Li)

Min favorit är Lejonkungen! Bara älskar Thimon och Pumba! Hakuna matata!

Ha en riktigt God Jul & Ett Gott Nytt År!

Kram
Pia Li
agnetapiali@hotmail.com

Johanna Kenas sa...

Ååh, hoppas hoppas!

Min favvofilm är den lilla sjöjungfrun!

patience sa...

delat under namnet patience palm prottengeier,

och törnrosa är min favorit :) varför vet jag ej men den tilltalar mig på ett intressant sätt. En blandning mellan mycket olika händelser :)

Ann Olsson sa...

Vilket härligt pris! Är med och tävlar! Delat på FB och min favoritfilm från Disney är Snövit, så vackert tecknad! /Hälsningar
Ann Olsson, minicirkus@hotmail.com

Anna me_anna@spray.se sa...

jag är med, delat på fb - anna hägg

lejonkungen är min favorit.

Christina 4 barnsmamma och mormor sa...

Jag är gärna med!
Min favorit är :Askungen .
De flesta flickor drömmer om sin drömprins som ska komma och rädda dem.
Delat på fb (Christina Kaakinen)
stina38_@hotmail.com

Conny sa...

Conny Nilsson Pettersson delar på facebook! :)

Favoriten är given: CARS!

crazy_ace@hotmail.com

Anonym sa...

http://www.facebook.com/#!/profile.php?id=689775487

delat på facebook:)

Önskar vinna detta till mina guldklimpar ludwig och fabian.

Favorit är lejonkungen. Så fin och hemsk film i ett å samma. Speglar bra hur livet faktist kan vara.

God jul/ Malin med familj

malin-s87@live.se

Maria sa...

Klart jag är med,vilken toppen lucka!

Min favorit är utan tvekan den Askungen!Min favvo när jag var liten:)Fast jag älskar alla disneyfilmer barnens favorit här hemma är djungelboken & "Cars" Bilar.

Delat på FB!(Maria Emilsdotter)
Ha en riktigt God Jul & Ett Gott Nytt År!

Jätte fina priser även om jag inte vunnit nån.

Kram/Maria
scorpion_m4@hotmail.com

★ Katta- Mamma till Bell, Melvin & Nova★ sa...

Är med .
Har delat på fb- katta markowska

Min favorit är lejonkungen , grinar lika mkt varje gång =)

kattaaa@ymail.com

Unknown sa...

Jag är med och tävlar! Har delat på Facebook (Johanna Friman).

Min favorit disneyfilm är nog Tingeling just nu. Tycker dom är så himla söta!

Anonym sa...

Hej!

Gillar och delar på FB (Elisa Huolman)

Min Lillfis 5 år gillar Lejonkungen eftersom att hennes pappa också är död, så känner hon att hon inte är så ensam om det. Den hjälpte henne i hennes sorg <3

Häls Elisa & Lillfisen

mathilda sa...

delat på fb och av disneys filmer är lejonkungen en stor favorit!

anki80 sa...

min favvo disney film e skönheten o odjuret eller lilla sjöjungfrun.. har givetvis delar

ann_Christine johansson på FB

anki80@bredband.net

Johanna sa...

Är gärna med och har delat på fb, Johanna Eriksson.

Min favorit, förutom Pirates-filmerna, är Trassel! Älskar den, tycker den har allt! :)

Anonym sa...

Vore en riktig härlig Goodie bag att vinna. Disney är underbar. Bäst är Narnia!

nettan.klar@gmail.com

anette meg carlsson

Har gillat och delat på face book.

jenn sa...

Jag tycker om langben! Han paminner mig sa mycket om min pappa! :0)


jenn2you@hotmail.com

jenn sa...

jag har tipsat pa Fb med namnet barbados jenn!

Lilian sa...

delat på fb: lilian levin

disneyfavorit står mellan lejonkungen och lilla sjöjungrun.. blir nog lejonkungen som är bäst.

Jannicke sa...

Jag har delat på Facebook.

Min favoritfilm från Disney är Lejonkungen.

Susann svensson sa...

Jag delade även på facebook:))

Ulrika sa...

Jag har delat (Ulrika Lindbom). Min favvo-Disney är Lejonkungen.

//Ulrika

marielle sa...

Jag är med och tävlar. Min favorit är helt klart Askungen och min pojks är bilar :)

Veronica - mamma till tre prinsar sa...

Delat på fb - veronica bredland bråten

min favvo är Lejonkungen

veronica_134@hotmail.com

Anonym sa...

Min Disney-favorit är Askungen. Tänk att få känna sig som en prinsessa. =)

Delar på FB.

Victoria Svensson Utas
victoria@svenssonutas.se

Mia sa...

Jag har delat! =)

Min och mina 2 stora barns favorit bland disney är Lejonkungen.

Sanna sa...

Jag är gärna med och tävlar, och har delat på FB (Sanna Kaakinen).

Min favorit har och kommer nog alltid vara Skönheten & Odjuret för de vackra budskapet som ligger bakom om att de är insidan som räknas, de är ett budskap jag tycker är otroligt viktigt och något jag vill föra vidare till min dotter och tillsammans med alla vackra låtar som är med kan de inte bli annat än en favorit.

Kram Sanna
mammasvardag@hotmail.com

katja sa...

Jag vill vara med och tävla :) har självklart delat på fb.
Min favorit är askungen. Många lever så i dag,man får kämpa med vardagen och helt plötsligt får allt en vändning till det bra. Lika för mig. Min pappa gick bort när min son var en månad och samtidigt flyttade min mamma över tjugo mil ifrån mig och där stog jag helt ensam. Men snart fem år senare har jag byggt upp en egwn familj och kämpar fortfarande till mina mål. Det är kämpigt på vägen men jag ser att det sakta går framåt.

Anonym sa...

Har delat på FB som Marie Lindberg

Min favorit film är Skönheten och Odjuret. Den är så vacker och har ett viktigt budskap.

Varm julkram

Marie Lindberg
lindmari@bredband.net

Helena sa...

Mums, vilken härlig vinst så här i juletid. Min favorit film är helt klart Lejonkungen. Som tårarna sprutade på 90-talet när jag såg den för fösta gången på bio.

Jag har delat på fejja.
God Jul!

Elin J sa...

Hej hej klart att man är med!

Har delat!

Min favorit är Mulan!

*håller tummarna*

KRAM

MARTA sa...

ÄR MED OCH TÄVLAR HAR DELAT.
MARTA RZEPISKO HETER JAG
FAVORITEN ÄR BAMBI MEN JAG ÄLSKAR ÄVEN ALLA ANDRA DISNEY FILMER!

Annika - drömmen om 11 barn [tävlingar i bloggen] sa...

jag är med och har delat på facebook.

Favoriten är lejonkungen.

Kram Annika
familjenpettersson@hotmail.se

Linda D sa...

Jag vill vara med i tävlingen.

HMmm Jag älskar ju de flesta disneyklassikerna på sitt sätt..
Så jag skriver väl
Djungelboken, eller Lejonkungen

Sandra - mamma till Molly sa...

Jag är gärna med och tävlar! :D

1. Delat på Facebook: https://www.facebook.com/SandraLi87

2. Min favorit bland alla Disneyfilmer som finns så är det Lejonkungen. Ingen slår den! :)

/Sandra
sandra.li@hotmail.com

Nadia sa...

Jag är med och tävlar!

Svårt val, men jag får nog säga Lejonkungen.

cammie sa...

Hej! är gärna med. Delat på FB (camilla F Tuschaa). Min favoritfilm måste nog vara Micke och Molle. Underbart söt. hihi

min mail: tuschaa@hotmail.com

Helene sa...

Jag är med och tävlar! :)

Har delat på min fb, Helene Wiklund

Min favorit är lejonkungen, gråter än idag när jag ser den!

helenewiklund@hotmail.com

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos