Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
tisdag 13 december 2011

JULRABATT TILL ER



Kommer ni ihåg mina tidigare inlägg om Little Minds?



Little Minds har enkla figurer med raka linjer och former som är uppbyggda i steg och fastsydda på kläderna efter babyns motoriska utveckling. Genom leken stimuleras babyns syn, känsel och hörsel och på så vis övar den upp sin motorik och sitt intellekt för framtida bravader.


Jättefina kläder som jag verkligen rekommenderar! Just nu har alla mina läsare hela 30% i rabatt fram till jul på hela sortimentet hos Little Minds. Fynda lite julklappar vettja Blinkar Ange kod “muppsan” i kassan för att få rabatten!



julrabatt.muppsan

1 kommentarer:

ANGELICA.BLOGG.SE sa...

Många har rabatter just nu D:

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos