Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
torsdag 15 december 2011

SALOMON VINTERKÄNGOR

Dom här varma vinterkängorna i märket Salomon önskar sig Andreas i julklapp, snäll som man är så ska han få dom oxå. Vill man ha något så bra som varma vinterskor då ska man väl få det? Blinkar Salomon vad jag vet är ett riktigt bra märke dessutom – kanske eller förhoppningsvis kan han ha dom nästa år även. Svårt med julklappar till ungdomar – dom önskar sig mest datorer, mobiler och sånt. Billigt och bra liksom Ler med tungan ute Köper ju mycket hellre sånt som kommer till användning, kläder, skor och sånt.

1 kommentarer:

Mia sa...

Nyttoprylar är bra!
Jag försöker lära min små galningar att uppskatta det också.
Leo fick strumpor i sin julkalender "ÅH NÄJ!!! Inte nu igen!!!!"
hahaha....

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos